Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám novodobý objev = Plot ! Věc jistěže známá, účel jasný. Nicméně, pro mne i cosi symbolického a důležitého. Dnes se již dívám - "Tam a tady - Uvnitř a za plotem" ! Hlásím - U mne, na ploše dobrý ! Všichni zdrávi a rozum ještě v pořádku ...

Poznatek - Prostor je třeba překročit, jistě. Nicméně, ten plot je - Přenosný ! S plotem je možno chodit i do práce, za zahrádku, či na chatu. Sledovat zprávy, opatření vlády i nakupovat ! Podobně v noci - ve dne, v sobotu - neděli ! Rozum, veselou mysl a plot - Ovšem s sebou ... :-)

1 0
možnosti

Tak plot v hlavě nemáme;-) Ale ani na zahradě, tam jen plot kolem dokola celé osady, mez osadníky jen cesta, nebo kousek živého plotu, na chatě jen zepředu, tedy s vjezdové strany a překonatelný. Čili vstup volný, doufám, že toho využívá hlavně zvěř:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik