Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Tichý, nádherně napsáno!

Patřím do velmi rizikové skupiny, a přesto nepadám na zadek ani před covidem, ani před žádnou jinou nemocí, která může kdykoli přijít.

Proč? Protože se ztotožňuji s Vaším názorem a chápu smrt jako přirozenou součást života, resp. jeho přirozeného zakončení. Nevytěsňuji ji, vědom si toho, že bych tím pádem vytěsňoval i svůj život - a tudíž vlastně ani nežil, jen přežíval.

A já nechci jen přežívat...

Navzdory své chronické plicní diagnóze jsem nejen proti rouškám, ale proti všem opatřením, která nám už téměř rok brání NORMÁLNÉ žít. Nevyžaduji sobecky zodpovědnost za mé zdraví od druhých, jsem sám za své zdraví zodpovědný a tak by to měl chápat KAŽDÝ.

Vám, pane auteore velká KARMAR^R^R^

1 0
možnosti

+ opr. ...., pane autore, ...

0 0
možnosti

Děkuji za článek. Můj osobní strach je strach o moji ženu, která je riziková. V tomhle mi nepomůže smíření s vlastní smrtí.

Já jenom doufám, že jsme jako společnost už dosáhli bodu úpadku, protože jediný směr je už jen nahoru.

1 0
možnosti

Naprosto to chápu a mám štěstí, mám skvělou ženu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik