Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Doba běží. Tenkrát si člověk říkal, co to znamená třeba "filmy pro pamětníky" a podobně. A dnes....

1 0
možnosti

... je tím pamětníkem sám;-)

0 0
možnosti

Psané slovo skutečně TV nenahradí, co se týče představivosti.

V poslední době poznám kvalitní filmové dílo pokud se mi nerozkládá na jednotlivé záběry, akce ,,,,,, fakt je, že fauna a flora a cestopisy a sport, tedy jen americký fotbal jsou v TV nenahraditelnéR^;-D

1 0
možnosti

T35o23m24á87š 73G69a81y59e36r

20. 10. 2020 17:41

Na televizi se díváme barevně, ale svět vnímáme černo-bíle. R^!

To je krásný postřeh, Jene!!!

1 0
možnosti

A když jsme se dívali na černobílé obrazovky a žili v normalizační šedi, vyráželi jsme ven a mezi lidi a tam žili "barevně":-) .Děkuji za čtení a komentář

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik