Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dezinfikovat, dezinfikovat a dezinfikovat a nejen ruce vy čuňa.a. ;-D Tuhle jsem tady někde četl, že ve Vietnamu perou po tisících už i preservativy, jen mi uniklo jestli před použítím nebo po použití. Klára a Honza, ti na to jdou dobře ;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Pro jistotu před i po;-D. Přichází bezdotykový a sterilní svět. Jsem zvědav, kdy uvidím někoho v hygienických rukavicích dotýkat se svého mobilu. To už není ani k smíchu.

1 0
možnosti

M93i21l16a73n 28K60e94s54l

29. 9. 2020 22:42

Pochybuji,že pan ministr otevřel otázku jak na to s prostitutkami sám.Asi se ho některý zvídavý novinář na to ptal.Pořád platí : Blbá otázka - blbější odpověď.

0 0
možnosti

Byla to odpověď na otázku. Otázkou je, zda to byla ze strany tazatelky ironie a ze strany ministra pokus o vtip, ale asi ne, pokud se inspiroval v Británii.

0 0
možnosti

díky za čtení, humor je obzvlášť potřebný, jsem rád, že jsem si dodatečně mohl přečíst a zasmát se nad Tvými blogy, Tomáši.

1 0
možnosti
Foto

V Anglii už v létě doporučovali masturbovat.;-)

1 0
možnosti

Tak tak, a jistě taky připomněli, jak bylo v jednom britským filmu, když je člověk třeba pravák, aby si to dělal levou, pak to je jak od cizího, a to povolený je;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik