Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I19v21o 54C29i31l17i20c95h

26. 9. 2020 19:17

Já osobně jsem si pořídil malý "ochranný bradový štít", který jsem viděl u mnoha lidí ve Vídni, protože roušky (i dle lékařské zprávy mého odborného lékaře) kvůli těžšímu dýchání a přehřívání organismu zhoršují můj zdravotní stav a pokud se nechci s některými individui dohadovat anebo jim dokonce ukazovat lékařskou zprávu s mým jménem i rodným číslem, nezbývá mi než nosit buď vypreparovanou jednorázovou roušku, která jakž takž větrá anebo právě takovýto štít.

1 0
možnosti

O tom bradovém štítu jsem se u Vás dočetl, je to určit zajímavé.

1 0
možnosti
Foto

Rozumný přístup. Pochvala. ;-)

1 0
možnosti

Ono je nejlepší si v tom chaosu zachovat zdravý rozum a smysl pro humor;-)

1 0
možnosti
Foto

J59a56n60a 14M59a30j98o46v38á

26. 9. 2020 13:48

Mějte se hezky. Věřím, že většina lidí to má podobně :-)

1 0
možnosti

Děkuji, také si to myslím, možná je to jen proto, že se nejvíc s takovými lidmi stýkám:-)

0 0
možnosti

Hezký text, ze života...

1 0
možnosti

Život je nejlepší inspirace:-)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS