Diskuse

Chybí motýle?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Motyle chybí, ale je zajimavé, že když si vysadíte motýlí keř a rozroste se, najednou, kde se vzaly tu se vzaly, objeví se kolem něj různé druhy motýlů.

0 0
možnosti

O jednom takovém keři vím, a býval obalený, tak si ho půjdu prohlédnout:-) Na chatě máme něco podobného, ale zatím nekvete

0 0
možnosti
Foto

,Píše se, že ubývá hmyzu. Byl jsem překvapený, že cestou autem z Ostravy do Šatova u Znojma jsme měli docela zaneřáděné okno od hmyzu. Také se v parcích neseče tráva pořád dokola

0 0
možnosti

Taky jsem na podobné téma nedávno zauvažoval na zahrádce. R^

1 0
možnosti

To si dá člověk kafe, kouká na bylinkový záhon a říká si, něco mi tu oproti minule chybí a bing ho motýli:-)

0 0
možnosti

R^Přesně mi mluvíš z duše. Taky mi schází. Ještě o Velikonocích jsme jeli s Jaru na kole údolím Kocáby a bylo tam dost bělásků řeřichových a pavích ok. Pak nějak přišly ty mrazy a bylo po motýlech. Včera jsem jel přes křižovatku Krejcárek v Praze a nevim proč, jsem myslel na to, kam se poděly červnové louky s vysokou metlicí, mezi kterou ledabyle poletuje okáč bojínkový. A najednou, na travnatém ostrohu zahlédnu jednoho a hned na to druhého okáče bojínkového - téměř v centru Prahy!

https://www.facebook.com/photo?fbid=167594144698912&set=a.100666358058358

1 0
možnosti

R^ to je super. Jinak čmeldové si mi na rostlinkách producírujou a pilné včelky se minule pustili do malin:-)

1 0
možnosti

No je fakt, že dřív jsem třeba muchy na okně likvidoval, ovšem co jsem sledoval před pár týdny na zahradě cvrkot ve drozdím hnízdě, plus další ptáky jako kosi, sýkory atd., tak muchy vždy zaženu mezi okna, a následně otevřu to venkovní, aby byly na svobodě a ptáci tak případně měli co zobat;-D

1 0
možnosti

Na té travnaté louce se právě kosi, drozdi a špačci producírují nejvíc. Občas zabrousí i do jahod. Jsou chytří a přizpůsobiví, zpestřují si jídelníček;-D

0 0
možnosti

Taky jich moc nevídám, ale zato se objevují zající a bažanti, kteří naší přírodu před časem opouštěli...a to je dobře;-DR^

1 0
možnosti

Jednoho zajíčka plašíme s pejskem před panelákem a na zahradě furt řve bažant:-)

0 0
možnosti
Foto

I88v60a70n 61M28a66r48e76k

18. 6. 2020 19:50

Motýlů sice není, ale zato je hafo oranžových slimáků, spásajících po nocích úrodu na zahrádkách, mšic, nějakých housenek ožírajících desítky let staré myrty naholo. Kůrovce můžeme směle exportovat,, atd. atd.. . . . . . Takže nám ty motýly bohatě nahradili? ;-(;-(;-(

0 0
možnosti

Tak možná zima a vlhko zničí jak kůrovce, tak motýly, taky mám napadenou myrtu a další škůdce ...., ty motýle by to aspoň kompenzovali;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS