Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé, karma.

0 0
možnosti

Máte naprostou pravdu, že se potkávají a vyhledávají lidé z 80% IQ rovní či podobní a jen málokdy se jejich cesty protnou s jinými. Platí to i pro vyhledávání partnerů. Ne že by se s ostatními společenskými vrstvami nemíjeli, ale míjení není blízký a dlouhodobý kontakt. Zkušenost jako vojna byla v tomto směru k nezaplacení, najednou jsem zjišťoval, že existuje i bača z Vihorlatu, který najednou se mnou sdílel ubytování i sprchy a byl mentálně, životními hodnotami a bohužel třeba i hygienickými návyky na míle jinde. A bylo třeba s ním urychleně nalézt modus vivendi. Návrat vojny mladým nepřeju, byla to převážně ztracená léta se spoustou buzerace, ale třeba právě tohle, kromě přeměny mamánků v muže, poučné bylo. Karma.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik