Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Zrovna včera jsem se ptala kamaráda, kdy pojede za rodiči do Frýdku a bylo mi řečeno „až nebudu muset mít ten hadr na hubě“ a chápu. Já jela před 14 dny z Prahy do Jindřichova Hradce. Nejdřív jsem si naivně myslela že budu v kupé sama, což mě přešlo na nástupišti...no byli jsme tam čtyři. Tak jsem si v duchu říkala, že to chcípnu skoro dvě hodiny do Veselí v roušce,ale sotva jsme se rozjeli, tak jedna z žen řekla, jestli bychom si ty roušky nemohli sundat, já hned souhlasila a zbytek osazenstva také, tak jsem zavřeli dveře a sundali roušky. Cesta byla fajn. Ale zpátky jsem se o to ani nepokoušela, samí mladí a ti mi přijdou co vidím kolem sebe, tak ti se bojí, nevím jestli viru, nebo trestu :-/ Každopádně ta cesta byla očistec.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik