Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Až je mi Vás líto, jak Vás ten pokrok deptá. Ono jde o to, umět si z toho vybrat, co mi poslouží a nezatěžovat se blbinami.

A pomněte: Co tě nezabije, to tě posílí. :-)

1 0
možnosti
JT

To je dojemné, že mě litujete, nicméně od druhé věty s Vámi souhlasím. Jen mne občas naštve muset dělat něco, co jsem doposud nemusel, protože mne to nezajímalo a nikdo mi to nenařídil.:-) Děkuji za komentář

1 0
možnosti
Foto

J62a81n94a 86M61a46j27o49v32á

12. 1. 2020 16:51

Nárok bez povinností, svoboda bez odpovědnosti - karma, karma, karma...

Jinak přiznávám, že mám ty technologie docela ráda. Možná mne velký bratr vidí, ale tak nějak pochybuji, že ho zajímám, ostatně pokud Číňani zkoumají trasu vysavače u nás, jo, toho vysavače, který NIKDY neuvízne, musí si myslet, že jsme záhadné místo, které má v kuchyni silové pole, protože mezi naše průhledné židle se ten chudák pravidelně zamotá. Tak mají možná v laboratořích poplach, blikají jim tam červená světýlka, houkají houkačky a hlásí uvízlý vysavač. Aspoň tak to kreslí moje bujná fantazie (ve skutečnost taková nebude, ale co se mnou, jsem pohádkářka :-).

Samozřejmě k tomu máme zahradu a pěstujeme rajčata a s vnoučaty okopáváme jahody a tak vědí, že nerostou v plastové vaničce v obchodě.

Mám také pocit, že lidé se s dětmi k tomu hmatatelnému stylu života vrací, když jsme nedávno potřebovali prodat zahrádku po rodičích, trvalo to přesně den od okamžiku, kdy jsem jen tak volně vypustila informaci, že prodáváme do okamžiku, než jsme se domluvili s mladými lidmi s dětmi, kteří chtějí, aby se děti "měly kde umazat".

Občas se tedy nad tím vyvažování prostě přemýšlí. Mějte se hezky v každém letošním dni.

1 0
možnosti
JT

Moc děkuji za komentář, věci mají sloužit, tj. být prospěšné, ne ovládat. A týká se to také státu, který by měl také sloužit, ale nějak se mu to vymklo. Jinak i Vám příjemné dny v tomto roce.

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, člověk je čím dál tím víc proti své vůli - někdy i bohužel i s vlastním souhlasem, manipulován. A nejhorší je bydlet ve velkoměstě - to mě naštěstí nepotkalo. Žiji ve velkém městě, na jeho okraji, ne skok do přírody. Nenechme se ovládat, zůstaňme lidmi. R^Karma. .

3 0
možnosti
FD

Odpojit se nemůžete.Všude stát hrozí pokutou.

0 0
možnosti
JT

Leda jako (dobrovolný) bezdomovec či poustevník:-)

0 0
možnosti
LC

Kdyby to DVB T2 alespoň fungovalo. Intenzita i kvalita signálu 95-100% a je to nekoukatelně rozkostičkované.

0 0
možnosti
Foto

R^;-D Klídek Jene. Člověčí přirozenost zůstáVá, jen je díky pokroku poněkud více ,,vidět";-)

1 0
možnosti
JT

Přečetl jsem si v Magazínu MF Dnes o "zářivých ženách", tedy o těch, co probouzejí své ženství a omlouvají se mužům. Když vidí, že to s tím feminismem přepískly, tak se to snaží vyrovnat. A v tom je ta přirozenost:-)

0 0
možnosti
VN

No, ale kdo z nás to dokáže, že ???

1 0
možnosti
JT

Aspoň občas a aspoň na okamžik od toho uteču regenerovat do přírody. Tam se od toho všeho "vypnu" a v danou chvíli nic nevím, nikomu nevolám, nepíšu sms, jen zvednu telefon, který by případně zvonil, pokud si ho vezmu s sebou:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik