Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Taky jsme minulou sobotu našli cestu do přírody a vlastně by se dalo říct i do "kostela" Chrámem nám byl skalní útvar na vrcholu kopce s názvem "Babka" s převisem, pod kterým jsme na ohni opékali buřty, svářeli víno a zahřívali Bombardino. Občasný poryv větru nás ale dokonale prosytil pachem kouře a popela, takže průvodčí ve vlaku, kterým jsme se pak vraceli říkala. "vy ste se snad udili v pekle". Obávali jsme se, že budeme vyloučeni z přepravy, ale paní průvodčí nás ujistila, že ne. Vždyť u ohně je tak krásně a vlastně nám to závidí. Takže předvánoční pohoda jak bejk. Podobnou přeju i Vám všem do BnJ.

1 0
možnosti
JT

Hezké, pohodové, taky krásnou pohodu vánoční do Prahy a na cesty:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik