Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jednou, jen jednou jsem dal na doporučení ekologů a zajel do rodného města na vyšetření vlakem a už nikdy. Cestou tam jsem zmrzl. Cestou nazpátek jsem prostál a ještě navíc mi ujel další spoj,autobus do mé vísky, protože se cosi stalo, co bylo předmětem vášnivých diskusí, zvláště jeden bývalý železničář tamo kritizoval své kolegy velmi ale velmi tvrdě, leč realita nebyla odhalena.....no už to sice vyprchalo ale už né...ne;-D

3 0
možnosti

Vlakem cestuju rád, kdysi jsem dojížděl denně, pak pravidelně, na vandry ... dnes už jezdím vzácně, a proto si to užívám, nebo si vyberu objetí vlakem místo použití dálnice, kudy se valí auta na Prahu, která ji občas ucpou. Ano, může se leccos stát i na kolejích a zažil jsem si příběhy ... mám vlaky rád, ale v mnoha případech je pragmatičtější jet autem:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik