Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

STB a Pepci informátoři se stali prvkem - kdy otce provázeli životem. Milý kolega z práce se kterým hrál šachy, matka upekla štrůdl. Pak zřejmě hlásil, jak to bylo s píškem a rošádou. Pařížská kavárna pod Eifelovkou, ke si dozorový soudruh zapálil Startku - Nad oblakem smradu se u voňavé kávy hosté nestačili divit. I já se ocitnul ve spisech ! "Synku, máš ušanku - jako Gottwald beranici" ! Pouliční udavačka bděla - U komise - Jak vychováváte to dítě ? (Fakt) Rodič blekotal - Kléma dobrý = ušanka dobrá ...

Celé jsem si pak seřadil. Komunistu, zejména tehdy mladého se šeříky se i dá pochopit. Bylo po válce. Po r. 1968 - Došel, nedošel k rozumu. Pokud se někdo ovšem prodá - Nedej bože ! - za to ještě bere prachy a tyje z lidského neštěstí, tak to řadím za prasárnu č. 1 ! Věcí další je to, že se to vyplatí ...

Pak ta krabička STB je lepší ! Píši, že jsem na chalupě, pak TV jako vhodné. Upřednostňuji 1 ovladač, televizor skutečně i s cenou beru jako předmět spotřební. Ve srovnání, nyní je to až neuvěřitelně levné ! Jako hlavní stan - mám "Obytnou garáž". S kamny + Wi-Fi. Večer se tady stáhnu a jsem nadšen z You Tube ! Nevyčerpatelný pramen - např. L. Výborné rozhovory. Včera V.Cílek, dneska J. Suchý, podobně otec Kraus a pak povídání jeho syna. Žasl jsem, že pro mne nezajímavá L. Vondráčková je i kus vzdělané ženy - PhDr ! Jinými slovy řečeno, je na každém, co si vyhledá. Chvála bohu, STB již naši rodinu nevyhledává ! ... :-)

1 0
možnosti
JT

Zkratku STB jsem objevil v návodu, samozřejmě hned mi to něco připomnělo, pak jsem si uvědomil, že správně česky se má psát StB. Také bych měl raději jeden ovladač, nicméně nechtělo se nám nahrazovat "staré" televize, jednu máme doma a jednu jsme zdědili po předchozím majiteli chatky. Možná je to staromilské, ale chci, aby takovéto spotřební věci (auto, lednička, sporák, TV) sloužily aspoň deset let. I první PC a mobil jsem měl asi deset let a ty současné patří už také do "pravěku". Co jsem tak ve svém okolí zaznamenal, spíš se šlo cestou STB než nové TV, proto bych byl docela zvědavý, jak a zda ten přechod ovlivnil prodej nových televizí.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik