Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

Zahrádku máme 19 let, před tím život v paneláku, stále se učím. Ruční práci mám rád, však mě také celý život živila.:-)

1 0
možnosti
JT

Já jsem vlastně vyrůstal na dědově zahrádce, pak ji měla máma. Po odstěhování a založení rodiny jsme asi do roka získali zahrádku do nájmu v malé kolonii, pak se naše půlka zrušila, ale podařilo se sehnat náhradu, koupit vlastní, byla sice dál, ale mohli jsme si tam dát montovanou boudičku. A před dvěma lety chatka s velkými pozemky v Podkrkonoší. Taky se na všem učím a začínám být šikovnější. Zatím to máme kombinované - život v paneláku doplňujeme životem na zahrádce a na chatě.:-)

1 0
možnosti
MB

Obsah sdělovaného je mi blízký - Stále tady vzpomínám onu chajdu rodičů. Zcela primitivní problémy - Je ti zima, nemáš vodu a čím svítit? Použij to předem nasekané dřevo, skoč ke studánce dokud je světlo a podpal petrolej dolité lampy! S odstupem času jsem seznal, že pro 13 kluka v pubertě to byla naprosto ideální cesta ! Smál jsem se, jak hluboce se návyky vryly - Když jsem koupil chalupu svou ! Večer jsem se zajímal o lampy - vodu, než jsem si uvědomil, že je tady 220 V a vodovod ! ...

Jde se tkz. kupředu. Je otázka co to je to - Kupředu ? Chápu, že člověku zanikl ocas - už na větvi nevisí. Podobně asi bude mít větší hlavu a křehčí tělo. Války ani netřeba vést, na sídlišti stačí vypnout elektřinu a stačí i teplá voda. Matka sdělí, že se ji zřítil svět, jak má omýt dítě? Záložní petrolejové lampy v paneláku asi nelze najít, chápu. Nicméně není tam asi zásoba sirek a svíček ! ...

Bizardností je kupa. Dotace ap. Za jednu z největších absurdit v práci jsem seznal školení - O čemkoliv, byly prachy z EU! Tedy zadarmo! To, že to logicky vyvodilo nátlak na růst přesčasové práce - Zvýšené náklady za chybějícího, nikdo neřešil ! Vrchol vrcholu - Dotace na školení - Téma = Jak správně školit ! ... :-)

1 0
možnosti
JT

Skvělý popis, dalo by se to shrnout, že nikdo už nechce makat rukama a navíc to ani neumí. Fakt je ten, když byli všichni "motyky" (tedy lidi živilo převážně zemědělství), byl svět jednodušší a také méně pohodlný, na tom pohodlí musel každý zamakat.:-)

1 0
možnosti
JK

Nevím, co tím chtěl básník říci, ale mám pocit, že moderní technologie naráží na rychlost šíření. Čtení to trvalo kolik tisíc let (a taky se na něj hudralo).

0 0
možnosti
JT

Nemyslím si, že bych hudral, jen mi přišlo zajímavé až neuvěřitelné, že se nějaké dítě ve školce zeptalo, co je motyka. Starší už by si to na mobilu našlo. Připadá mi, že ten rozdíl mezi generacemi, jejich zájmy, znalostmi je dnes propastný. Ty lidi se často míjejí životem.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik