Diskuse

Miss a Trump

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"..Jistě si většina z nás přeje ne válku, ale lásku.." ... zatim to vypada, ze strana Miss se valky nemuze dockat

0 0
možnosti
JT

Jo, může to připomínat svatou válku proti kacířům a "jestřábi" v tajných službách a vojensko-průmyslových komplexech ještě nevymřeli a jejich snahou jistě je aspoň někde probudit válečnou nenávist. Aspoň tady se jim to zatím nedaří.

0 0
možnosti
JL

Pane Jane Tichý(Bnj). Chci vas uprimne upozornit na spatne osloveni slecny Grety v anglickem jazyce. Podle mluvciho nove politiky Justina Trudeau (kanadsky premier) ve spravnem oznaceni slecny, to neni Miss ale Ms. At je vdana ci nikoliv.

1 0
možnosti
TG

;-)....už i Ty, Canado....? Tohle nemůže skončit dobře!:-/

0 0
možnosti
TG

R^Hezká úvaha. Ale obávám se, že člověka nelze změnit.... Moc optimisticky

to nevidím....

1 0
možnosti
JT

Naděje je v tom, že všichni ještě nejsou zaslepenci, ať na jedné, či druhé straně. Je-li "záměrem božím" zbourat starý systém, pak destruktivní elity zvládají tento úkol dokonale. A že jsou slepou vývojovou větví, to ukazují už tím, že se nemnoží. Jen je škoda, že s sebou strhnou i ty ostatní, ale zdá se, že ti se nedají zadarmo, a třeba se i někdo z těch elit pod tímto tlakem začne chovat jinak. Zdá se, že idioti převlečení za chytráky, nejlépe zvládá chytrák převlečený za idiota.;-) A to je optimistické.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik