Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Na dnešní době je dobré to, že může kandidovat - Kdo chce a kam chce. Pochopitelně to vybudí otázku - A proč to dělá? Obecně, každý z nás je reprezentantem sebe sama - své rodiny. V prvé řadě je povinován tam sehrát tu primární roli = Hospodáře, vychovatele, manžela. Teprve následně, se může věnovat tomu ostatnímu. Princip = Vyřeš nejprve sám sebe a pak běž pomáhat druhým !! Teď je otázka, jak kdo to má nastaveno. Zda zisk nějakého postu bere jako nadstavbu služby, nebo naopak zdroj pro chod toho svého ...

Já osobně politiku - politiky neodsuzuji, stále to beru jako řemeslo. Je vůbec zvláštní, že k tomu neexistují žádné školy. Pak se očekávaně objeví sestava ze života. Od naivních nadšenců - po cílené predátory, kteří sofistikovaným způsobem např. ochraňují své investice. Opět na tom nespatřuji nic podivného - jde o možnost, tedy je naplňována ..

Obvykle to dopadá tak, že skutečně Umní lidé do politiky nejdou. Důvodů je mnoho, chtějí pokojně žít, nebo naopak jsou zachváceni vlastním živnostněním. Veřejnost zase to vše načítá jako podlé a k volbám moc nechodí. Pro mne i překvapivé zejména u mladší generace = protože se rozhoduje právě o nich, o budoucnosti. Naopak, roste síla těch starších a přestárlých. Zřejmě vkomponovaná snaha věřit, někdo se o mne stará, říká to v televizi a píší v tisku! Můj generální názor - K volbám se má chodit. Projevit se - Volit kohokoliv, dle uvážení. Kdo tak nečiní, stává se z něj klasicko pivní žvanil - Všechno věděl, říkal a tušil , klasika ... :-)

1 0
možnosti
JT

Zase dobrý rozbor, já beru i nevolbu jako volbu a že pak nemám právo do toho kafrat? Stejně do toho nekafrám, ovšem nějaký názor mám a hlavně to nehrotím ve stylu Sparta vs. Slavia. Nejraději volím do komunálu, to na malém městě dává smysl.:-) EP je příliš vzdálený a divný konstrukt a v zásadě jeho užitečnost nechápu, je tam poměrné zastoupení členských států a volí EK, dává legitimitu byrokratickým nesmyslům...nějak mi připomíná to bývalé sovětské politbyro (je to sice přehnané, ale zas tak asi ne)

1 0
možnosti
Foto

J37a61k31u58b 84R10o67t76h

17. 5. 2019 15:42

A vidíte, já jsem naopak rád, že na té směšné věděcké kandidátce nejsou vysoce kvalitní vědci z VŠ, kde působím. Naštěstí, jinak bych se za ně taky mohl stydět. Protože - znáte jejich program, postoje a podobně?:-/

0 0
možnosti
JT

Mně přijde směšné kolik subjektů a kandidátů vůbec je a že jejich mandát se nakonec opře o nějakých 15 až 20 procent voličů, jestli vůbec. Proto si z toho dělám srandu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik