Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Jsem přesvědčen, že ke spokojenému životu patří to, co popisujete. Tedy najít rovnováhu mezi prací a zábavou. Pak i schůze a chajda v přírodě, rodina, rodiče. Můj objev - Čím více jsem byl "Intelektuálně vyčerpán" - Pak relax primitivní fyzickou prací, např. Ideální - Hloubení přiblblé díry. Bádání nad šutry - kdo je tam dal ? ...

Pojmosloví, schůze - porada jsou zajímavé. (Zajímalo by mne, kolik jsem jich vlastně absolvoval) ? Porada - Asi od pojmu PORADIT SE . Užasle pak říkám, že za celý život zažil TY užitečné, max 4-5! = Model - Je problém, jak řešit? Oběhne kolečko, kde se objeví asi 6 nápadů. Z toho 5 nesmyslů. Rozvíjí se tedy ten zbylý - On vyprodukuje dalších 6 variant. Opakuje se, až dojde k finále. Je úžasné, pokud to produkují účastníci samotní a šéf to pouze opět moderuje - analyzuje. Ten konečný návrh je pak prosazován zúčastněnými , protože "Je z jejich hlavy". (I finty dobré - někoho předem navnadit) ...

,

Drtivou většinu schůzí - porad jrem strávil v Modelu = Oznamuji vám a ukádám. Mj., to vše se dalo vyřešit @, oběžníkem. Klasika, formalismus, neinteres - Co zase vymýšlejí !? Podstatné !! = Každá porada - Musí začínat bodem č.1 ! Kontrola naplněnosti stanoverných úkolů - Porady předešlé! Jakmile se toto neděje - Klasika cyklu formalismu . Porada pro poradu a teď babo raď... :-)

1 0
možnosti
JT

Vyladění a přísun energie funguje, taktéž bude fungovat její odčerpání. Co se týče schůzí, už jsem jich řadu vedl a přežil. Spíš mají smysl ty v menším formátu, tam se lze nějak rozumně dohodnout. U těch větších je potřeba umět utnout ty věčné stěžovatele a kritiky. Stačí utrousit poznámku ve smyslu: "Máte mnoho možností, jak své požadavky řešit, jedním z nich je stát se předsedou a přijmout odpovědnost, nikdo Vám nebrání se přestěhovat a nakonec vše jistě vyřeší ta zubatá s kosou". Zní to drsně, ale mám již vyzkoušeno, že to funguje. Jen se u toho musíte umět usmát a celkově působit zasvěceně:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, prožil jsi příjemné dny a ty ti přeji i v časech pracovních ;-)R^

1 0
možnosti
JT

Děkuji Jitko, jde to lépe s načerpanou energií:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik