Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Na trochu toho pohodlí a moderních vymožeností si zvykla asi většina lidí. Myslím však, že je dobré být "pánem" telefonu a počítače či televize, ne naopak. To znamená umět se třeba nějakou dobu bez některých věcí obejít a neprožívat při tom psychickou újmu.

1 0
možnosti
JT

Přesně tak, dobří sluhové, špatní páni, všichni známe.

0 0
možnosti
RE

Honzo, posílám "anti-civilizační" slogan, kterým zkouším lákat lidi na naše akce:

"Výhodou těchto akcí není jen to, že se nemusíte starat o auto a zajištění podpory na cestách, včetně přátelského ducha malé skupiny, ale i to, že jste po celou dobu trvání akce prakticky ušetřeni převážně negativních zpráv, servírovaných zpravodajskými médii, což má dle našich dlouholetých zkušeností na člověka velice blahodárný vliv:) Pojeďte si s námi vyčistit hlavu!"

1 0
možnosti

I88v53o 73Ž97á87č96e87k

29. 4. 2019 22:14

Vzpomněl jsem si na fejeton, který jsem četl před mnoha lety. Autor mluvil s kamarádem, který bydlel ve městě v bytě. A ten básnil, jak by bylo krásné žít v nějaké chaloupce v hlubokých lesích. A za chvíli se začal rozčilovat: "Představ si, že mi už druhý den neteče teplá voda!"

1 0
možnosti
Foto

Víte tragédií lidstva se nestane nikdy nesnášení nepohodlí, protože každé nepohodlí je výzvou pro nové vynálezy a nápady. Tragédií lidské společnosti je právo na pohodlný život bez vlastního přičinění.

2 0
možnosti
JT

S tím se nedá nesouhlasit, tedy aspoň za mě:-)

0 0
možnosti
PK

Přiznávám dobrovolně, že jsem dosti závislý na vymoženostech civilizace a pokud něco nefunguje dle předpokladu jsem nervózní, bo si někdy prostě tady v těch prdelovicích sám neporadím a po ruce není hned někdo je mým opakem. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JT

Taky nejsem na vše připraven, mám rád ledničku, splachovací záchod, ale nevadí mi, když nepůjde televize, mobil ... a umím si představit, že bych vzal do ruky krumpáč a lopatu a šel kopat latrínu ;-D

0 0
možnosti
JS

Máš recht! :)

Nám v zimě zamrzla na maríně pumpa (není dělaná na zimní provoz). Tak muž šoupl víko studny stranou a spustil dolů kbelík a voda byla :)

1 0
možnosti
JT

Máš naštěstí praktického muže... a ti bývají vynalézaví a k řešení problému se postaví čelem a máločeho se zaleknou.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Jak se zdá, nepohodlné je i dát potřebnou péči získávání potravy. Klecové chovy slepic frčí, slepice vypadají jako vyděšení zombíci, ale je to pohodlné ....

2 0
možnosti
JT

A pak nadáváme na polská vejce...Jo, když to jde, tak domácí chov slepic je fajn. Do té doby než najdou mrtvou kachnu či labuť s ptačí chřipkou v okolí, pak vám pošlou ty s láskou chované slepičky nekompromisně do plynu. A můžete začít znovu...

0 0
možnosti
PK

Ano,ano brzy budeme muset obnovit heslo pionýra, kteréžto bylo na opasku a znělo: ,,Vždy připraven" , nebo jinak? Už je to dlouho.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JT

dneska máme připravené prepery, pionýry netřeba, skauti praktické zkušenosti sbírají. Je to o hlavě a nepodělání se z toho a zkusit vymyslet řešení:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik