Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to je zajímavé připomenutí... Díky ...R^

1 0
možnosti

Jane zdravím a pučení potvrzuji. Připučel i sousedův syn s nenápadnými dotazy, kde jsou naše dcery? Přirozená síla přírody je obrovská, mimoděčné připomenutí mého postavení - Člověk pomíjivý, který si v tom všem má hledat své místo. Krmítko již uschováno - Ptáky avšak krmím stále! Teď mi zase nadšeně žerou travní semena ! - Jejich snadná kořist, s pochvalou jak jim to dobrý člověk předestřel. Potvrzení! Zdá se, že priorita problémů není s ovzduším - Skutečně , problémem je SUCHO ! Okolní zemina s prasklinami - U nás naštěstí zmiňovaný tok Vodního přivaděče. Soused porušil Velikonoční přikázání = Nesmí se hýbat se zemí ! Mocně kope, dělá si tryskové zavlažování zahrady. Využívá k tomu prozíravě zbudovanou - Podzemní nádrž , kde lape dešťovou vodu. Řešení výtečné, (žádné plast kontejnery - bečky - Na povrchu plochy). Poznámka - Zřízeno již dávno s výstavbou RD - Žádné Dotace na to nedostane. Tak uvažuje normální člověk, v dnešní nenormální době ! ... :-)

1 0
možnosti

Dnes je svátek Velké noci. Kdy bude svátek Země příště? Také 21.dubna?

0 0
možnosti

Vím, předběhl jsem se, ale u nás se slavilo den předem. A jsem rád, že jsem si na Den Země vzpomněl a společně s velikonočním pondělím je to výjimečné:-)

0 0
možnosti
Foto

Nalejvá se to a pučí, jen mně nikdo nenaleje a nepučí!

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS