Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

U někoho šlo o zmoudření. U jiného o chycení správného větru.

1 0
možnosti

přesně tak, děkuji za komentář

0 0
možnosti

Ty proměny jsou podstatou přirozenosti. Já v mládí - podobal se vánku :-) - Není možné se něměnit! Pochopitelně jde o parametry a účelovost. Viz D. Rath - ODS, Odborář, ČSSD, Ublíženec - Basa. Zdá se, že celá proměna je ukotvena v pojmech - Být zaměstnán - Zaměstnávat, (někoho, ale stačí i sebe sama). Následně z toho Romantismu vyvstane Realita - Pak i Dobromil - Jako Zarputilý odpůrce profesních činovníků Dobra. Člověk se prostě obeznání s poměry a dožere se. Dcera mne navedla na Divadlo Járy Cimrmana + Jaroslava Duška. Byl jsem překvapen jeho moudrostí - Dochází k vývodům, na které jsme již přišli oba - Žij a nechej žít :-)

1 0
možnosti

Nejen Cimrmani, ale i Dušek velkým mým inspirátorem. Některé pak je lepší brát za komiky, byť se tváří tragicky, ale smích je nakonec mnohem lepší než vztek;-)

0 0
možnosti

Nevybral jste si dobré příklady, mám pocit, že názory Němcové, ale i Vondry jsou celou dobu jejich politické kariéry poměrně konzistentní na rozdíl od dnešních mocipánů Zemana a Babiše.

2 0
možnosti

Ani Pavel Kohout nebyl mistrem názorových veletočů, jen by to chtělo o něm něco vědět... Stačí si připomenout jeho hry z poloviny 50. let, nad nimiž tehdejší režim už zdaleka nejásal. Nebo Kohoutovo vystoupení na IV. sjezdu čsl. spisovatelů v červnu 1967.

Prostě značná část generace lidí, kterým bylo na konci války kolem dvaceti, propadli tehdejší euforii budovatelů "nových světa řádů". Někteří, jako Kohout a mnozí další, včas vystřízlivěli a snažili se svá pochybení napravit. Jiní setrvali v obdivu ke komunismu až do konce života, těm ale nikdo nic o hlavu neotlouká.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik