Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jene, zajímavé zamyšlení. Každopádně díky za něj.

1 0
možnosti

Tobě díky za návštěvu:-)

1 0
možnosti

TOP 09 pomalu a jistě zaniká, nemá členstvo! A Klaus junior teď bude muset ukázat své politické schopnosti!!

0 0
možnosti

Stačí voličstvo, které byť bude volit bezklausovskou ODS nebo Piráty, nebude od ideálů TOP-09 daleko.

1 0
možnosti
Foto

Moc odstínů škodí.;-)

1 0
možnosti

jo, ale v případě politických stran, škodí ony samy sobě. Resp. při těch odstínech je pro jedny nabídka příliš pestrá a nevědí koho si vybrat, druzí zase nenarazí v přehršli stran na tu, která by hájila jejich zájmy. Tak na co ty strany máme? No, já bych věděl;-)

0 0
možnosti

Není náhodou V.K. převlečený Chuck Norris? :))))

3 0
možnosti

To snad ne. Spis Anthony Quinn.

Snad to tak smim napsat a je to dostatecne srozumitelne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik