Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Tyhle predpony mi samozrejme nevadi, ale primo mne vysevaji vyroky jako deset roku zpet a podobne. kam se ztratilo to krasne ceske pred deseti roky?

1 0
možnosti
JT

Jo, a mějte hezký den, jakože "Have a nice day" mě vytáčí taky. Zamýšlím se na odpovědí, že bych použil staročeské "dejž to pánbu";-)

1 0
možnosti
Foto

R^ To je pokrok. Dřív byl třeba bůra. a pětka. Sice to nemělo jaksi logiku, ale znalej věděl, vo co, resp za co, čili i za kolik. Je to fšecko až super, resp. hypersuper, a sonic, či i transsonik;-)

1 0
možnosti
DS

Až budou průšvihy vyjadřovat ochránci zvířat, budou PETA.

0 0
možnosti
Foto

R^A čeština je gigabohatá.;-D

2 0
možnosti
MK

A to jste ještě nevzal v úvahu ten chaos, jaký v tom způsobila norma

ČSN IEC 60027-2. Naštěstí se jí skoro nikdo neřídí, ačkoliv je účinná už přes deset let ... ;-D

0 0
možnosti
MB

V práci byl zaměstnán řidič m3 - pan Kubík. Liboval si ve slovních obratech a pojmech - Jako důkaz své vzdělanosti = Alikvotní růst mezd je v rozporu s nárůstem HDP. Je dobře, že Obory zajišťují řadu věcí Zadarmo. Říkám mu, jde o Mega - Giga ptákovinu. Ze mzdy měsíčně odevzdáš 1% na uvolněného předsedu. Ten ti dá slevu 300 Kč na Pojištění Odpovědnosti. Vydáš Tisíce - získáš Stovky Kč! To nevadí, je to Solidární a pořád Zadarmo! Kubík, měj rozum - Co je Zadarmo - Nic dražšího nexistuje! Né, né - Je to Adekvátní i Alikvotní - Zkoumal jsem Podmínky trhu! Kubík, Boha jeho - Už máš nastartovaný autobus? Odjezd ... :-)

1 0
možnosti
JT

Dokud se budeme mega-ptákovinám smát, pak je to ještě dobrý:-)

2 0
možnosti
VH

to "kilčo" je staré. Z dob, kdy slovo gram skoro nikdo neznal a "nejmenší" váhovou jednotkou bylo "deko". Takže kilogram byl sto těchto "váhových jednotek".

1 0
možnosti
JT

Děkuji za upřesnění, dřív byly kupecké počty a vše se odvozovalo od deka, pak to kilo je přesné. Ale už jsem za ta léta zdeformoval a gram posílil;-)

1 0
možnosti
JS

Taky jsem tu slovní vycpávku zaregistrovala :)

1 0
možnosti
JT

Je to zkrátka megahit;-D

2 0
možnosti
Foto

Tyhle předpony používám často ve škole, např.: to máme zase mega účast (na odpoledním semináři), někteří z vás projevili nano znalosti z.... Tomu se říká "mezioborové vztahy", když si vypůjčím v jiných předmětech tyto fyzikální pojmy. ;-DR^

1 0
možnosti
JT

Mezioborové vztahy jsou důležité, právě jsi potvrdila, že naplňuješ RVP;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik