Diskuse

Suchej únor

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nikdy není pozdě. Můžete si udělat suchej březen - 31 dní, to je teprve výzva!;-D

1 0
možnosti

Měl bych svoji teorii, proč byl vybrán právě únor. Protože je nejkratší!;-D

3 0
možnosti

Je lepší mít před sebou ještě 24 suchých dní, než 27.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, jak se říká, vždy s mírou (někdy i s Mírou);-D zdravímR^

1 0
možnosti

Můžu pít i s Mírou, mým bráchou. Prý pil přes míru, takže držel suchej leden, možná pokračuje i v únoru... ale doufám, že ho to časem přejde:-)

0 0
možnosti

No, už jsem se lek ́ :)

1 0
možnosti

V malém množství je alkohol lék, v červeném víně antioxidant resveratrol, v pivu hořčík a obecně rozšiřovač cév a pomocník proti vysokému tlaku. Navíc nepotřebuješ lékařský recept. Neboj, vyloučit ze života ho nehodlám;-D

4 0
možnosti

Suchej Únor! - Vynikající název! Můj ctihodný dědek by to viděl jinak - Nesmírně mastnej Únor 1948! Já mám únor rád, pomalu se leze ven ze zimy. Taky ctím ! - V Íránu, konkrétně ve městě Ramsar, byla roku 1971 podepsána tzv. Ramsarská úmluva!! Tedy, 04.02 = Je Světový - Den Mokřadů !(Vážně, biotopy,ptáci, jako připomínka). Mokřady jsme aktivně ctili zejména na studiích! Vše řešilo generačně předávané a poctivě ukradené razítko - Fakultní nemocnice Brno. Dodnes vzpomínám, jak jsme stáli na chodníku - Krčma, Na růžku - a čekali na 10:00 hod. Vpochodovali do mokřadu a Zabředli! Já pozřel 24 piv - nechápu dodnes, poté jsme hromadně Plesali na soukromý Privát = Protože z předcházejícího Internátu nás pochopitelně vyhodili. Nevím, co furt měli ? - Taky jsme Mokřadovali ! ... :-)

3 0
možnosti

Taky se mi to kdysi povedlo. Zdůvodnil jsem si to tak, že muselo být "řezaný" vodou:)

2 0
možnosti
Foto

Chvíli jsem o tom uvažovala. Ale co pak s tím, co už bylo načaté?;-D;-)

3 0
možnosti

:-)......Jako první vstoupím do diskuse. Jsem už velmi stár, pivo jme začali pít v měšťance, kdy jsem se po vyučování v posledním ročníku stavili na radnici na jedno. Občas jsme si i zakouřili, ale....ať nás nikdo nevidí.

Mně alkohol provází celý život.. Rovněž i kouření, ale....ne příliš. Kuberovi se nevyrovnám.

Řídím se radou prof. Šamánka a kardiochirurga Pirka, kteří říkají, že manželé by měli denně vypít sedmičku vína. Prof. Šamánek v rozhovoru s Markem Ebenem "Na plovárně" připouští a říká, že.....Francouzi, Španělé a samozřejmě vinař na Moravě, toto množství překračují několikrát.

Je to i můj případ...........jsem v důchodu, beru to jako lék, po kapce několikrát denně. Dneska jsem byl se svým lékařem tak jsem mu s radostí sdělil, že ho navštěvuji jen kvůli řidičáku. Čtyři roky nevím co je to nemoc, žádné léky neberu. Mám zřejmě veliké štěstí!

Víte, kolik kamarádů už mě opustilo, někteří žili životem asketickým, všechno málo platné. Každý to máme nastaveno jinak, já si život užívám, jen se modlím aby ten konec byl rychlý. Mám hrůzu z toho být nepohyblivým ležákem!

Hned si leju kalíšek Vaše zdraví! R^R^R^

5 0
možnosti
Foto

Pane Novák, k vašemu zdraví Vám samozřejmě přeji.

K projevu jen jízlivě připodotknu - tušené potvrzeno. Pěkný den.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS