Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Rozhodne ano. Ale koho? Nejdriv by se museli volit vhodni kandidati.

0 0
možnosti
DR

Normálně bych, díky své "lásce" k EU k těmto volbám vůbec nešel. Ale když vidím kam tento spolek s těmi starými kádry v čele spěje, tak mi bohužel nezbývá nic jiného než se jim zúčastnit a podpořit některé euroskeptiky. V podstatě v tomto naprosto souhlasím s Klausem st., jehož rozhovor dnes na IDnesu vyšel.

3 0
možnosti
KS

Mě by se líbilo, kdyby do evropského parlamentu jednotlivé frakce kandidovaly jako strany. Ať se volí podle programu, ne podle národa. Klidně bych volil třicet Španělů, dva Belgičany, deset Estonců, šest Slováků... Stejně tak by potom vznikala Evropská komise. Proč tam musí být od každého státu jeden zástupce? Až bude mít Unie padesát členů a potáhne se až do Gruzie, tak se bude muset vymyslet padesát oblastí, z nichž každá bude mít jednoho komisaře? A co když má nějaká země v nabídce dva kvalitní politiky a další žádného? A přesto tam lidi musí někoho zvolit?

0 0
možnosti
LT

L40u48d97ě87k 81T84o42n19d65r

18. 1. 2019 16:00

No vidíte, a 80% voličů nezajímá ani to o čem píšete, ale ani nějakej evropskej parlament.:-(

0 0
možnosti
JT

Jak je to relativní: dnes jsem se dočetl, že jste jeden z nejméně známých europoslanců. Díky tomu, že jste tady na blogu, máme možnost se něco dozvědět o tématech, kterými se zabýváte a Vašem pohledu na věc. Budete aspoň nahoře?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik