Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak ještě hodně běžkování a očistných kilometrů na čerstvém vzduchu!:-))

2 0
možnosti
MB

Mou "Rodnou sjezdovkou", byly Petrovy Kameny - sníh do května. Doba, kdy Josef Váňa Železník, obsluhoval šlepr a byl členem HS! Zajímavé, čím starším, tak člověk sastupoval do nížin. Nejprve na Hvězdu, (poslední záchytné parkoviště). Pak Hotel Džbán a Hubertus - Přímo v Karlově Studánce - Říkám rumu a grogu - S tebou mne baví svět! Nejlépe to zařídil vývalý vedoucí údržby z Karnoly. Nadával komunistům - tušil! Tedy si prozíravě přemístil všelidovou výbavu do Holčovic - kde taky skončil na chalupě. Zřídil soukromou sjezdovku, klasika oběžného ocel lana a kotvičku. Dráha krátká, ale úžasná. Nahoře ve sněhu zapíchnutý rum - dole se opalovalo! Jiří, fotky skutečně hezké - Vy zřejmě budete kandidovat na prezidenta ČR? viz nemožné, blbě kompoziční foto = Jako reeklama na Auto Škoda :-) - viz - https://www.lidovky.cz/domov/zeman-si-stoupl-na-bezky-boril-by-se-daleko-by-nedojel-tvrdi-lyzarsky-expert.A170207_171631_ln_domov_rsa

1 0
možnosti
JT

Lýžovat a běžkovat jó, ale kandidovat na prézidenta určitě nehodlám;-)

1 0
možnosti
JS

Šikovní běžci! :)

1 0
možnosti
JT

Hlavně běžkyně, navíc krasavice inteligentní:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik