Diskuse

Bez

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

To je bezvadný!R^

1 0
možnosti

Bez bázně a hany:-)) Ti Honzo, přeji hezký nový rok 2019. Bez problémů, a bez nemocí, tedy bezstarostný!:-)

1 0
možnosti
JT

Bezva Maruško a měj se i Ty bezva:-)

1 0
možnosti
MB

Bezděčně, jste situaci popsal vděčně. Bezpodmínečně - tak to nemůže fungovat věčně! I belzebub vlk, pln žbrnd zdrhl hrd z mlh Brd - Šel, skrz vrch Smrk v čtvrť srn Krč. Moje žena hledí u dřezu - Co vyvádím u bezu. Jako stromy - sadím palindromy! Mají v češtině devět hlásek - Otočte jim , Jiří ocásek! Čtěte zleva - nebo zprava - jaká Vám pak vyjde zpráva ? = NepotopeN - NezasazeN - NezařazeN. S brýlemi i BEZ, čumí i náš pes ! (Zajímavost - Čeština má přibližně 2 000 000 slov)! ... :-)

2 0
možnosti
JT

R^ bezchybné a bezelstné analýze

1 0
možnosti
Foto

R^;-) Nejni holt bez jako bez, např. i coby mínus. I nahoře bez může oku až lahodit, tedy pokud nejde o počmáranou členku nějakého ,,hnutí", mnohdy snad až bez rozumu. Jináčej, anžto nejsem bezpalec, tak palec dávám;-)

2 0
možnosti
JT

Bezpochyby hezký komentář až s bezednou moudrostí;-)

1 0
možnosti
AR

V Beskydech rovněž se šeříku říká běžně bez. Poláci také tak.

1 0
možnosti
Foto

Zajímavá úvaha. R^ Měj se, Honzo, v následujícím roce BEZvadně anebo alespoň tak, jak si sám přeješ.:-):-)

1 0
možnosti
JT

Díky Pavlo, řekl bych, že mé období BEZradosti skončilo a tak bych se měl mít opravdu bezvadně:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik