Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzo, ať sluneční paprsek osvítí i zahřeje i vánoční svátky u vás doma:-))

Hezky si to užijte!:-)

1 0
možnosti

Díky, vy též Marie:-)

1 0
možnosti
Foto

S paprskem touhle dobou mě napadá jen https://www.youtube.com/watch?v=tnc2i_EjYds .;-) A z úklidu se nepo, chodí Ježíšek, ne kontrola z hygieny.;-D

1 0
možnosti

To je jen dobře, Ježíškovi, jak znám děti je nějakej úklid taky volnej;-)

1 0
možnosti

T65o21m46á65š 22G58a84y53e70r

21. 12. 2018 17:04

R^ Budu si Tvé "Poučení z krizového vývoje" pamatovat, ale sázím hlavně na prevenci....

2 0
možnosti

K prevenci se člověk nejlépe dostane přes chyby a průšvihy a pak stejné hlouposti neopakuje:-)

1 0
možnosti

Když se řekne Paprsek - Tak mí naskočí chajda v Jesenících. Taky - Paprsky inženýra Garina, jako klukovská četba ! Podobně doba Předvánoční a moje Prskající žena! Loni měla 10 kg cukroví a pravila, že tedy vyrobí méně! Tedy méně vyrobila opět 10 kg! Manželské chutě se věkem mění - pak se domáhám krabic! Zase jsou nedostupné, neboť prý ještě není 24.12 ! Chodím tedy ukrádat a to mne baví! Zajímavé, legálně na talířku - už tak nechutná! Jsem odhalen, přestože jsem tak Vopatrnej! No a pak tedy ten Sváteční den - Paprsky štěstí a skutečné radosti. Milý Jiří - Tento "Garinovsky" - Přeposílám i do Vaší domácnosti, mějte se hezky.. :-)

1 0
možnosti

Chatu Paprsek znám, Jeseníky jsem za mlada prochodil a název Paprsky inženýra Garina nás kdysi inspiroval ke scénáři k amatérskému filmu a pak jsem ho upravil a tady i publikoval https://jtichy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=633976https://jtichy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=633976, jen jsme zkomolili jméno, krásné vánoce a díky za milé komentáře:-)

1 0
možnosti

Nechť Tebe i Tvou rodinu, provází štěstí i zdraví nejen o svátcích, Jeníčku :)

3 0
možnosti

Děkuji a totéž přeju Tobě, škotelníkovi do školy i do bažin. Buďte zdrávi a šťastni a snad v tom roce příštím zase někdy někde:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Asi tak Jene. Však pro nic za nic se nepřejí Vánoce jenom štˇastné, ale i VESELÉ, a i tam, ,,někde", bude asi i onen paprsek;-)

1 0
možnosti

Děkuji a užijte si ty šťastné a veselé

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik