Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Děkuji všem za diskusi, elfové elfují a trollové trollují. Mýty ponechám stranou. Omlouvám se elfům a trollům. Pravdu má pan Tesař, že o té organizované skupině elfů bojující proti ruským trollům moc nevím. Názvy jsem si vypůjčil jako současné "nálepky", jimiž se bojovníci častují. Celé je to hlavně o tom, že cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly. A hlavně o tom, co tak dobře vyjádřila Jana Slaninová.

Přeji všem "nálepkovaným" i "nenálepkovaným" příjemné a klidné prožití vánočních svátků:-)

1 0
možnosti
JS

Na co nejvíc myslíme, tomu dáváme energii a tím víc se nám toho dostává :)

3 0
možnosti
JT

Smutné je, že to mnoho lidí stále nepochopilo:-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Ano Jene. Vyživují, a rádi. Reagoval jsem již v diskuzi, bylo mně to však adminy smazáno. Jak má reakce na téma, tak i odkaz. Ten odkaz sem zkusím dát ještě jednou;-) Onen odkaz viz.:

Trol, trotl, aj inné, obecně uznávané, až takměř dipl. tituly - Blog iDNES ...

P.S.: tehdy byl na ,,titulce";-)

2 0
možnosti
Foto

I26v91a78n 74M63a53r31e23k

20. 12. 2018 18:48

Tož karma p.Tichý. [>-] R^

1 0
možnosti
MT

Obvykle píšete neprvoplánově a nutíte k zamyšlení, takže Váš čtu rád - ale teď mi připadá že jste nepochopil (nebo přehlížíte) definici elfa a hledáte konflikt tam, kde není.

0 1
možnosti
Foto

naopak, pochopil velmi přesně;-)

4 0
možnosti
TG

T31o77m98á70š 24G68a36y78e71r

20. 12. 2018 16:40

R^Moc dobrý, Honzo! Napadlo mě, jestli slovo elf nevzniklo s anglického self.......;-)

3 0
možnosti
Foto

Selfmademan/women;-) Ovšem, mohlo by jít i o emociálně libě frustrované, tedy e.l.f.;-)

2 0
možnosti
Foto

TrefnéR^

Jen dodám, že když o sobě někdo prohlásí, že je elf, ještě to neznamená, že není spíše letadlo.... ;-) (a že by se tu takových adeptů našlo...)

5 0
možnosti
TG

T31o62m88á29š 52G84a18y10e76r

20. 12. 2018 16:41

Viděl jsem jednoho a ten je motorka.....8-o

4 0
možnosti
JS
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik