Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-)Rozumím Ti, ač jsme u nás doma nikdo na FB a podobném nikdy nebyli. Uvíznout v síti ( kterékoliv :-)) beru jako ztrátu svobody....

1 0
možnosti
Foto

jako u spousty jiných věcí platí, že záleží jen na jednotlivci jestli věci ovládá nebo se jimi dá ovládat-jestli je kořist nebo lovec-televize, mobil, počítač, vše se dá jen použít v případě potřeby a pak vypnout;-)

2 0
možnosti

Nakonec (narozdíl od blogu) jsem neměl potřebu se FB naučit ovládat, když mne to tam nebavilo a vypínat nemusím, když ho ani nezapnu;-)

0 0
možnosti

Pá pá jsem učunila už v ojnoru tohoto rocku :))

Takže rozumím.

1 0
možnosti

Prostě mám rád něco jiného;-)

1 0
možnosti

L28í72d68a 23T10i33c98h61á

7. 12. 2018 21:09

Zatím se ještě nikomu nepodařilo mě tam nalákat, třebaže už mnozí psali, že si mě přejí jako přítele do facebooku. Buď jsem nereagovala, nebo jsem je rovnou poslala do háje.

Ale slyšela jsem jeden hezký vtip. Nějaký starší pán vypráví: Nemám počítač, ale chtěl jsem jít s dobou a být vstřícný a přátelský k lidem, tak jsem vzal fotky manželky, dětí a vnoučat a v parku jsem je každému ukazoval a vyprávěl jsem jim, jak se mi daří a jaká byla dovolená. No a už mám tři přátele - dva policajty a jednoho psychiatra.

2 0
možnosti
Foto

S fejsbůkem už jsem taky přešla do "fáze trvajícího vztahu".;-D Kouknu a jdu. A s tím nereagováním dle představ druhé strany... Jednou mi psala spolužačka ze ZŠ, jestli mi funguje chat, že neodpovídám po půlhodině v pracovní den.8-o

1 0
možnosti

;-D reaguj ihned, jinak si synem/dcerou fb smrti

1 0
možnosti

No proto, už jsem se lek, že z blogu:)

3 0
možnosti

zde jsem rád, Romane. ;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS