Diskuse

Pěna dne

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzo, ta pěna není to nejhorší:-) Bojím se ale, že Jobů přibývá geometrickou řadou...a bojim, bojim. Může být něco víc než pěna.

Ale blog dobrý!:-)))

1 0
možnosti
JT

Možná zkusit brát všechno jako "pěnu dní", která stejně odplyne. S těmi Joby, dobře, ale kterého si vybrat, aby právě jeho zvěst byla varováním vedoucím k žádoucí změně? Poradíš, Marie?

1 0
možnosti
Foto

Na jedno použití.;-):-P

1 0
možnosti
JT

Bohužel, ale mezitím prvním a druhým případem asi dvě lahvičky nevypěnily;-D

0 0
možnosti
VV

Tak ac uz se cela desetileti holim vyhradne elektricky, z toho barbusa v kelimku a stetky z jezevce jsem na penu v tube ci necm jinem nikdy nepresel. Ale jak ten kelimek, tak tun stetku jeste mam. Co kdyby?

Ti se mohou jeste nekdy hoditi,... zpival prece Jiri Suchy.

1 0
možnosti
JT

by mě zajímalo, jak ten barbus po 20 letech vypadá?;-D Ale kelímek byl bytelný, takže možná je to jako ve vakuu.

0 0
možnosti
JS

Pěna nemá chybu!

Zdravím Tě :)

2 0
možnosti
JT

Jednu chybu bych našel: vytekla a musím si obstarat novou;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik