Diskuse

Otupěl jsem?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

T49o26m16á88š 71G54a89y13e36r

16. 11. 2018 22:46

R^ Vyvážené - bez emocí!

2 0
možnosti
JT

média útočící na emoce, si mé emoce nezaslouží;-)

0 0
možnosti
SR

Bezva článek. 

2 0
možnosti
Foto

Chození do přírody je zdravý doping. Člověku už jde opravdu hlava kolem z toho všeho, co chrlí média. Taky už jsem asi otupěla - zkrátka přirozená obranná reakce.R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi. Jenom konstatuji, že my, Češi, Moravané a Slezané si fakt nedovedeme sami vládnout - a jednotni dovedeme být jen tehdy, když nám někdo cizí a mocnější šlápne na kuří oko. ;-( Opravdu smutné zjištění..Rv

4 0
možnosti
JT

Nejhůř ještě asi nebylo, to by se snad na Blaníku probudili. Souhlasím, že vládnutí se nám vždycky nějak zvrtlo, ale už je na čase se to naučit, tj. sami zvládnout si vládnout. Škoda, že budeme potřebovat asi ještě více přišlápnout.

1 0
možnosti

Vidím to stejně, Honzo. Od voleb opozice neudělala nic, kromě toho, že ví kdo ne, a veškeré úsilí upírají k likvidaci. To je za peníze, co se jim zdají poddimenzované, poněkud málo. A voliči, tedy lidi, ti jsou zcela ukradení...

Dobrý blog!

7 0
možnosti
JT

Peněz bych jim dal i víc, ovšem za podmínky, že by z toho svého akvária vylezli až po dobře vykonané práci: prosekání právní džungle (jako ten DrVoštěp u sultána). Tady bych si dovolil parafrázovat Lenina - zákony rušit, rušit, rušit!;-)

3 0
možnosti
JS

Díky za skvělé shrnutí! :)

3 0
možnosti
JT

Nedalo mi to, sic otupělý, ale ulevit jsem si musel;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik