Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nějak se vám to v závěru prolíná a (ne)aktivita ve třetím odstavci od konce se určitě dá pojmenovat jinak než pohodář.

0 0
možnosti
Foto

R^A co teprve experti na všechno?8-o:-P;-)

1 0
možnosti
JT

třeba extrémní experti na exkrementy;-D

2 0
možnosti
Foto

Člověk může být lhostejný pohodář nebo pohodář anebo taky pohodář, kterýmu není všechno jedno. Důležité je najít rovnováhu mezi sebou samým a okolním světem

3 0
možnosti
JT

Děkuji, přesně tak. Některé věci je lepší (kvůli sobě) neřešit, či dokonce ignorovat. Člověk tak předchází infarktu a žaludečním vředům;-)

1 0
možnosti
Foto

H31a54n37a 19V58l70k28o61v87á

12. 11. 2018 18:43

Inu - vidíte svět poněkud černobíle.

Někteří "pohodáři", dokonce ostentativní pohodáři jsou kupodivu stejně aktivními "řešiči" (obzvláště jiných lidí a obzvláště tam kde se ti jiní lidé nevyskytují aby mohli poskytnout svůj názor).

K vidění zhusta zde na blogu.

A velmi mne baví jak to "řešiči" (co třeba řeší politický názor někoho jiného) sami sebe pokládají za největší "pohodáře".

(popravdě, mimo IDnes se stýkám s normálními lidmi co " je ti cizí lidi nezajímají" a mojí občasnou účast zde považují za neškodnou úchylku někoho koho znají sto let. kdyby mne neznali, poklepali by si na čelo a šli dál...)

Svět tam venku je normální.

Ovšem pokud někdo tráví několik hodin denně zde a zároveň na Facebooku, je to nejspíš "řešič". Lépe řečeno drbna, jak někdo níže výstižně poznamenal.

0 0
možnosti
JT

černobíle nám to natírají především média a bez nich je svět naštěstí celkem normální. Podle Paretova pravidla platí, že 80 % času zabere řešení těch 20 % nejméně důležitých věcí. Z toho vyplývá, že soustředí-li se člověk na 20 % opravdu důležitých věcí, ušetří 80 % času pro sebe;-) Tak je lepší řešit jen to potřebné a to zbytečné neřešit.

4 0
možnosti
JH

To je dobrý - řešič. Už konečně budu moci krátce a výstižně zaškatulkovat tyto spoluobčany.

1 0
možnosti
JT

dříve se ta škatulka nazývala "drbna", ale dnes je to nekorektní a genderově nevyvážené a "řešič" to řeší;-D

2 0
možnosti
PK

No, řešičů je zde spousta a píší děsivé blogy, no ale jsou potřební, aby jste mohl ocenit a najít ty pohodáře.

Co se týče jak reagovat na :..,,Jak se daří", dlouho jsem ve státech odpovídal svým kamarádům:.. ,, .it can be always better", myslel jsem jak jsem vtipnej, nebylo tomu tak a tak jsem prostě přešel na jejich jazyk a za všech okolností jsem recitoval, že to je prostě fantastický,nádhera a zapadl jsem...;-D

2 0
možnosti
Foto

;-) Má odpovědˇ: ,,nikdy sem se neměl lepší". Tuzemskej řešič je naserděnej, pohodáž to pochopí;-)

1 0
možnosti
JS

Dobře shrnuto, Jeníčku :)

2 0
možnosti
JT

Díky a jako návdavek druhou část hlášky z Knoflíkářů "to nereš!":-)

1 0
možnosti
MB

Ihned mi naskakuje pojem - Eva Šafráková. Neuvěřitelně cenný model - baby tažné z pracoviště. Skutečně, nic není nemožné, včetně pozření 10 piv a ráno spolehlivě za pracovním stolcem. Přišla doba povyšování! Říkám, už je to i trapné - Eva! Jo, jo, úžasná - ale kdo poté na nás bude robit? NIKDY povýšena nebyla - házely se jí zasloužené odměny .

Kunderování, Nohavicování, vyznamenávání - mne nebere. Když jsem kdysi v SSM, (vylepšování třídního původu) stál v řadě, právě tam se zrodil můj bonmot - Já mladý muž, opilec a zhýralec - oni mne tady oměnují = "Každého můžeš ošálit, sám sebe nikdy ne". Poprvé oznamuji, že jsem držitel ocenění - "Bojovník proti fašismu II stupně"! Opět akce mládežníků - Vatry na horách. Pálili jsme tak udatně, že předseda Okresního výboru Bojovníků, mne fakt přizval a v jejich sekretariátu ocenil. Já se opět styděl, věkově - nevhodné! (Jinak vynikající bojovníci - fakt sranda) .

Závěr - Opravdu jsem se propracoval k poznání, že nejlepší vyznamenán í je to - Ktreré člověk udělí sám sobě! Jak žil, jak konal, jak se chopil funkcí - Manžel, otec, vychovatel a hospodář! Tož tady, bych si zase toho Antifašistu zase s klidem připnul! (Stále buším špalky) ...:-)

1 0
možnosti
JT

Vyznamenávání významných má svůj význam. Významně pro vyznamenávaného a pro vyznamenávajícího. Čeština nám dovoluje si hrát a to je lepší než řešit. Díky za komentář (významně bezvýznamný:-))

1 0
možnosti
Foto

Míval jsem sklon k tomu chovat se jako řešič, i když ne všeho. Na jisté věci, typy a týpky jsem se vždy díval s nadhledem. Čím jsem starší a moudřejší, více musím šetřit svou energii, tak se stále více stávám pohodářem. Teď dovedu také lépe odhadnout, které věci nezměním a nemá tedy moc smysl se jimi zabývat a snažit se je řešit. Blog o nich však občas napsat mohu. To mne moc neunaví a uleví se mi. :-)

2 0
možnosti
JT

To je přímo léčivá terapie psát blog o řešičích;-D Děkuji za komentář

0 0
možnosti
PL

P27e38t50r 36L83a10n23g97e80r

12. 11. 2018 15:18

Hezké zamyšlení. Asi jsem obojí. Navenek pohodář, uvnitř sám v sobě ale řeším, ne pořád, ale natolik, že mě to obtěžuje a někdy si říkám a dost. A kupodivu to funguje "seřvat sám sebe".

2 0
možnosti
JT

děkuji, a seřvat sám sebe to je dobré řešení;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik