Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Hlášení z lesa a zahrady :

Za raritu, považuji strále rostoucí rajčata s plody a paprikami. Rostlina vegetačně sice hyne, nicméně slouží jako "Živý věšák". Ideální k dozrání. Chili papričky - již jsem se zocelil, denně i 2 ks! Míru pálivosti - pak určí dojem na WC ... (Silné) ...

Všude lesy, stromy a soukromí majitelé. Ti, pak vyhledávají mého souseda, který to umí s kmeny. Je až neuvěřitelně vybaven - 7 motorových pil, všeliké klíny i z plastu a dokonce vrátek s ocel lanem. Bývalý havíř, který vlastně havířuje po povrchu. Bují zde Burza dřeva, vzrostlý - mocný kmen se bere za 1.000 Kč. Už mám mega duba, břízu i jasan. Smrkové se bere jako odpad. Brzy se v domácnostech objeví vánoční Jmelí. Pozlacené lístky pak hezké - Jde o katastrofu stromu, parazitický keřík! Potvrzuji při řezání evidentní změnu kvality dřeva, je tkz. Zkřenčelé! Zvlášní pocity - Vidět padající kmen. Směsice pocitů - Od strachu, kdy soused doslova tancuje nad zářezem do klínu a masa dřeva - stojí svou megavahou doslova na špejli ! Samozřejmě i lítost, rachot konce jeho života. (Hospodářsky nutné).

Já se tam nadšeně a ochotně amater motám. Mám vadu zraku - co je v pohybu je problém. Byl jsem tedy odhalen a přidělili mi lesní funkci! Občerstvovače, (zásadně nealko), kancelářského vypravěče, uklizeče s hrabičkami a čističe - větvičkáře. Teď buším špalíky a baví mne to ... :-)

2 0
možnosti
VF

Stromek dubu (naštěstí ne strom) jsme káceli sami. Dostala jsem lano, kterým jsem řezaný stromek měla držet, aby nespadl na dům. Než na dům spadl, táhl mě ze svahu tak, že jsem měla hlínu, listí i kamínky pod oblečením i v (jak se to píše slušně?).

1 0
možnosti
JS

Díky za zprávy z přírody - my se dostaneme nejdřív za 14 dní :)

Už jsem nedočkavá!

1 0
možnosti
VF

Tak šťastnou cestu, užij si to! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik