Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokusil jsem se najednou v jednom blogu urazit Ovčáčka, Hutku, Davida a Kluse (čili 2:2)...a stejně to nefunguje, jsme nějak moc zbytečně rozděleni (to je dáno tím virtuálním prostorem).

A k tomu Hutkovi - staré písničky si i rád poslechnu, třeba i Emila Pospíšila (ten již bohužel zemřel), líbil se mi v tomhle Neckář, který prohlásil, že starý zpěvák má zpívat staré písničky, co se lidem líbí a pak udělá "Půlnoční" ....a kravina by bodla, aspoň by lidi věděli, že to nemají brát vážně....

1 0
možnosti

Sorry, Pospíšil byl Luboš upsal jsem se

0 0
možnosti
Foto

J29a56k26u74b 46R75o63t39h

7. 11. 2018 19:00

Jen blbněte, pane kolego. Pod blogem FF se našlo pěkných pár zde známých blogerů a diskutérů, kteří té srandě okamžitě uvěřili a mohli nad tou sprostotou pominout. Takže jen docílíte toho, že jeden pojede z Boskovic s vlastnoručně vypáleným (přece nebude vyhazovat prachy, vydřené z jeho ubohých dělníků, za koupi takového hnusu) CD Hutky, aby ho mohl demonstrativně spálit. Na Hradě jej poté jmou a odvezou do šaškecu. To byste chtěl?! ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

to plivání po Nohavicovi je fakt davová hysterie:-/ souhlasím s vámi že by admini měli udělat další rubriky-jedna by se mohla jmenovat bulvár-protože někteří zdejší blogeři-a hlavně blogerky mají náramné starosti o věk a vzhled ostatních blogerů a blogerek tak by si tam holky mohly podrbat;-D

3 0
možnosti

P15e36t40r 92B46u54r20i85a75n

7. 11. 2018 22:20

Souhlasím. Navrhuji aby současná platforma byla rozšířena o tyto další sekce: bulvár, srandičky, grafoman, mimina, mamina, kravina, Horner.

2 0
možnosti

Tak to se moc nepovedlo.

2 0
možnosti
Foto

J23a49n 58M10a80r80š25á98l

7. 11. 2018 17:28

A co soudíte o tom, když si místo UPÁLENÍ Hutkova CD, prostě jenom pustím Hutkovo CD, které jsem si VYPÁLIL (ne, k ničemu se nepřiznávám, stáhl jsem si na CD SVOU starou vinylovou desku)? Nedalo by se to považovat za určitou formu protestu? Byť si nejsem jistý proti čemu...

0 0
možnosti

Tak se tím netrapte a poslouchejte co vám libo pane Maršále. Hlavní je klid v duši.:-)

2 0
možnosti

Tak ja mam jednu Hutkovu LP vydanou kymsi ve Stockholmu a nedam. Proti paleni cedecek se durazne postavil odbor zivtniho prostredi Prazskeho magistratu a povolil jen paleni ovoce. Ovsem palirny uz diky nadurode nemaji kapacity tak pan ovcacek radeji odjel do Ciny.

2 0
možnosti

Jeníčku, inspirovals mě :)))

Recepis na Nohavicovici:

100 kg CD s Nohavicovými písněmi - překvasit.

Vypálit, stočit a dát si Nohavicovici na zdraví! :)))

Doporučuje deset z devíti odborníků!

5 0
možnosti

A to je veliká škoda, že se nenašlo, a vůbec ne k pálení. Hutkova interpretace Sušila je výborná a dneska značně nedoceněná (ve své době hodně přínosná, v podstatě byl jedním z těch, kdo dokázali vrátit lidovou píseň do živého oběhu). Osobně mám nejradši Marii a Alžbětu: http://www.hutka.cz/new/html/_texty/marie_a_alzbeta.html

(Ale vtipný to je, to zas ne že ne :) )

6 0
možnosti
Foto

K84a44r59e84l 39M10á89d44l32e

7. 11. 2018 17:32

Jako pamětník toho období a kdysi vlastník LP Stůj břízo zelená a Vandrovali hudci (než jsem se zbavil bez přebírání všech desek) musím souhlasit. Ano, bylo období, kdy rockerské máničky společně s Hutkou zpívaly Sušilovy písničky. Plus tam byly Hutkovy vlastní písničky, které byly na vydání na desce příliš odvážné. Dnes se ale Hutka prezentuje tak, že dávám karmu autorovi tohoto článku.

1 0
možnosti

A co děti? Už začaly organizovaně pálit zpěvníčky?

0 0
možnosti

Ne, deti priznivcu KSCM dnes usporadaji lampionovy pruvod v karline.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik