Diskuse

Trojitá oslava

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Oslava je běžný - nicméně zajímavý pojem. Na veselých studích, jsme obětavě slavili úterý i čtvrtek, víkend byl vlastně Vinobraním, (Brno)! V následném životě, jsem objevil i lidi, kteří detailně blahopřáli - mazaný důvod k následnému požívání! Podobně s věkem, jak roky nabíhájí - mimoděk se objeví otázka, Co má vlastně člověk slavit? Komunisté byli potrhlí, nu tu a tam, cosi rozumného - Slavit se má prací! Koneckonců, tak nějak se vyjadřoval i TGM a našli se i šílenci, kteří pravili, že "Za službu vlasti se přece vůbec neplatí!" Pak mi z toho vbychází, že nejcenněší medaile je ta, kterou si člověk udělí sám! V přirozeném, mezigeneračním obkruží bližních - V jejich spokojenosti - A s duší čistou, omytou, nejlépe v renovované koiupelně ! Ano, to je ta správná oslava - má všechny parametry ! ... :-)

1 0
možnosti
JT

Vlastně se oslavovala pospolitost a sounáležitost: rodiny, obce, národa (státu) a k tomu intelektuála s řemeslníky;-) To už je hezký důvod.

1 0
možnosti
TG

T49o56m30á28š 42G17a93y46e94r

28. 10. 2018 12:01

:-)R^[>-]

Krásně pospojovaná oslava. Nezakrytě z ní čiší radost ze života. :-)

2 0
možnosti
JT

A také to, že naplánovat se vše do detailu nedá, a když se zadaří, je co slavit. Díky za komentář:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, pěknýR^Slavit se má a dokud se slaví, je na světě dobře;-)

3 0
možnosti
JT

ano je dobře, že je dobře. A když je někdy hůř, máme hledat cestu k tomu, aby bylo líp. A oslava může být jednou z těch cest:-), díky Jitko

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik