Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Umělé strachy jsou jako umělá hnojiva - v důsledku otráví mnoho lidí :)

Zdravím Tě, Jeníčku :)

1 0
možnosti

díky, taky zdravím a přeji brzké uzdravení

1 0
možnosti
Foto

Velmi správně, na nic se nedívat, nic nečíst, zhasnout, zamknout a jít do pryč...!!

0 0
možnosti

To zas ne, dá se dívat na to, co mi připadá hezké, dá se číst to, co se mi líbí, dělá radost, inspiruje. Když zhasne světlo, dá se zapálit svíčka, zamykat se netřeba a jít ven je třeba. Děkuji za komentář.

0 0
možnosti

"Doba se mění", pravil průvodce ve Valašském Muzeu -

Pohleďte na vzácné exponáty! Světnice - žena a muž, s kolébkou. Představte si, že tak kdysi žili - nazývalo se to "Běžná rodina"! A zde další rarita! Stůl obklopen figurinami s jednou v čele. Všude papíry, srpy a kladiva. Nejedná se o zasedání zemědělského spolku ke žním - Hle, toť výborová schůze ZO KSČ. Jééé, tolik podivnostní- zašumělo z řad užaslých návštěvníků ... :-)

1 0
možnosti

Také lidé se mění. Nejsou nějak více ustrašení, než bývali?

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik