Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji všem diskutujícím za příjemné komentáře a za to, že se umí smát:-)

1 0
možnosti
Foto

souhlas-smích je kořením života:-)R^

1 0
možnosti

Pravda, smích je to zdravý, nic to nestojí a přesto se mu mnoho lidí jakoby bránilo.

1 0
možnosti

Směju se často. V dětství mě za to učitelky peskovaly(směje se mi do očí za mými zády:) a co víc, honily mámu se mnou k psychologům, či co. Holt asi byla vážná doba a já se furt smál:) Dnes se to lepší. Jsem se svým smíchem stále oblíbenější(možná jen obecný vzestup korektnosti, ale hlavně, že mi je to příjemný:)

1 0
možnosti
Foto

Taky se moc ráda směju. To jsou nejlepší okamžiky, možná dokonce nejmoudřejší, když se smějeme od srdce. :-) Jak tu kolikrát blbneme...

1 0
možnosti

Souhlas. R^ Na druhou stranu nic se nesmí přehánět. Sem tam někdy se podívám na soutěžní pořad Co na to Češi a někdy jsou tam exotky, které se dokáží zvonivým smíchem dlouho smát svému vlastnímu (notně přihlouplému) výroku. Takový smích, než by potěšil, tak spíše zvedne adrenalin.:-)

0 0
možnosti
Foto

"Neveselo, truchlivo je v tom kraji vodním, neveselo, truchlivo prchá tam den po dni..." Tak popisuje neutěšený stav ve vodníkově království ve své baladě Vodník K .J. Erben. Smích je osvobozující, a kdo se neumí smát (a to i sám sobě) je vlastně nešťastný člověk, který kazí radost ze života nejen sobě, ale ji druhým. Také si nenechám ;-D nikým vzít. Díky Váš za článek. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, pod to se klíďo podepíšu;-DR^

1 0
možnosti
Foto

abych parafrázoval klasika: kde blb, tam neveselo :-)R^

5 0
možnosti

...až truchlivo ;-), děkuji za čtení

0 0
možnosti

Honzo, tak tady se připojuji k tvému náhledu na humor a smích...a lidi.

Nakonec nemusíme chodit daleko, ale i tady je lidí s výrazem hráče pokeru. Lidi, co se neumí bavit, smát, a dělat si legraci i ze sebe, mají trudný život:-) Škoda...jejich.

3 0
možnosti

Tos mi připomněla Marie, jak adept na DAMU měl vyjádřit neskutečnou radost. A on se tvářil děsně vážně až upjatě. Pak se ho ptali, kde je ta radost? A on odvětil "předváděl jsem radost profesionálního hráče pokeru, jemuž přišel výborný list;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik