Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Celkově vzato - jsme převolbovaní. Dnešní doba je o tom, že stále žijeme mezi nějakými volbami. K tomu přímá volba prezidenta + nápady referend. Myslím si, že to produkuje onu povrchnost populismu - Uvažuje se v intencích politikaření a přesah 4 let se nekoná. Pak plno politiků - státníka není vidno! Ty komunální volby, (v co nejmenším městečku) - vesnici jsou pak vyjímkou. Jde o lidi, kteří se znají a již projevili, Chodník, zeleň, osvětlení není levicové - či pravicové. Je pak trapně komické, když celostátní témata se dostanou např do Havířova. Typický vylidňující se město, prolémů kopec-. Co tak je podle havířovské ČSSD nejpodstatnější téma komunální politiky? = „Havířov bez migrantů”. Bilboardy visí - lidé se smějí ... :-)

1 0
možnosti

Nevolební rok byl 2015 a kdy bude další? 2019 - Europarlament, 2020 - kraje a Senát, 2021 - Sněmovna, 2022 - komunál a Senát, 2023 - prezident. Možná jsem to spletl, nicméně nevolební rok v nedohlednu...

1 0
možnosti
Foto

Ano, ve městech by měla zůstat malá, v zásadě nepolitická, politika. Poslední dobou se mi zdá, že se to kazí.

5 0
možnosti

Ubývá těch poctivých pracantů (starostů a starostek) a dostávají se tam chtiví, lační a všehoschopní, co to kazí. Najmě tam, kde je vyšší anonymita a volí se stranicky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik