Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co se týče rušení průvodů, tak na mém seznamu stojí na prvním místě ty z prvního května.

Pokud jakákoli moje činnost vyžaduje přítomnost policejních těžkooděnců (s výjímkou dne otevřených dveří na policejní stanici), pak dělám něco špatně a měl bych se nad sebou zamyslet.

1 0
možnosti

"Jsem ze zákazové generace" - pak se stavím, proti zákazům zakazovat. Onen průvod považuji za bizardní a hlavně "Samoškodný - svému účelu". Čili, nechť pochodují - dožerou majoritu. Osobně jsem rád, že tam kráčet nemusím - podobně pak mé dcery. Po pravdě řečeno, (chvála), i nezaslouženě jsem se dobral k většinové orientaci. Jako každý rodič, se pak těším na dorost - vnuky, v čemž spatřuji to milé koloběhování života. I úsměvné starosti otce, který obcházel své obydlí se vzduchovkou v ruce. Postupně jsem doznal, že by pro mne bylo doslovnou katastrofou! - Kdyby mé ratolesti do průvodu patřily! Co bych dělal? Bral bych to jako zradu života a vypaření jeho podstatné části. Pochopitelně bych ratolesti neodvrhl. Opravdu nevím, možná by mne to pak i donutilo jít do toho průvodu s nimi! Ovšem, jak říkám, řešit to nemusím - Každopádně by mne doprovázel BOL - žádná hrdost! ... :-)

3 0
možnosti

Také bych z toho neměl radost a spíše bych byl smutný. Vím, že se mne to v mých dětech netýká a jsem za tu přirozenost rád.:-)

3 0
možnosti

I67v64o 33B49o44u94š54e

15. 8. 2018 0:04

A proc vlastne?

0 0
možnosti

V čem kdo vidíte "propagaci"? Psalo se o tom, jako se píše i o jiných akcích, fotek bylo možná víc, protože byly čtenářsky zajímavé. Zda je průvod ne/vkusný, je subjektivní a pochybuji, že by většina zákaz průvodu uvítala, byla někde nějaká anketa?

2 0
možnosti

Nejde až tak o zákaz (zákazy nemám rád) jako o předpokládanou a očekávanou záštitu, líbilo by se mi, kdyby se někdo vzepřel a záštitu neposkytl (to mi přijde odvážné). A zprávička na Nově byla jen, že se akce konala a tam se vyhnuli dalším komentářům a reportážím, ale tak pečlivě zpravodajství nesleduji. Vkus je samozřejmě věc subjektivní a řekněme, že u většinové "venkovské" konzervativní společnosti bude jiný, ale z jiného úhlu pohledu jde o předsudek.

2 0
možnosti

Z hlediska Ústavy ČR nejde tuto akci zakázat.

1 4
možnosti

1) pisete, ze v Praze nebydlite, tak nechapu, proc resite, jak se tam voli

2) jak muzete vedet, zda Stuchlik s pruvodem souhlasi, ci ne? Pokud to nevite, pak nechapu, proc pisete, ze by musel byt odvazny, aby sel proti komunite.

3) v Praze ziju, ale tahle udalost jde mimo mne. Uplne stejne, jako pruvody Spartanu, ci Slavistu. Kdybych o tom nekde neslysel, ani bych nevedel, ze se neco kona. Ani jsem nezaznamenal jakoukoliv reklamu.

4) prosazuji pravidlo - at si kazdy dela, co chce, pokud tim neomezuje ostatni. Takze pruvod je mi naprosto ukradeny, protoze sice castecne provoz v Praze omezi, ale ne vice, nez akce PIM, ruzne demonstrace, drive pruvody odboru, atd.

2 0
možnosti

Tak píšu, že jsem si jen zaspekuloval (co se týče pana Stuchlíka) a napsal to, co bych si tak asi přál. A k pražským volbám - byl pokus, aby se na Magistrát volilo jako do krajů, když je Praha kraj a neprošlo to. Já si zaškrtávám lidi mezi stranami a líbí se mi to.

1 0
možnosti

Naivně jsem si jako Pražák myslel, že jde o to, jakou Pražan volí politickou stranu - Praha je pravicová, a tak pořád vítězila ODS a jí podobné exempláře a stálo to za prd, volil jsem proto čssd, ale jen do doby, než jsem se dozvěděl, že "pravičáci" a "socani" mafiánsky spolupracují. Od té doby nevolím nikoho, možná to dám Pirátům. Homosex-pochod asi zas-tupitele moc nevzrušuje, je to přece jen reklama a oni to nemůžeou nepovolit - je přec liberální demokracie.

2 1
možnosti

zajimalo by mne, kdy jake obdobi ODS hodnotite "na prd" a zacal volit socany. Ta jejich, jak to nazyvate, mafianska spolupraci v Praze fungovala jiz od roku 1998. Vzhledem ke vzniku ODS v roce 1992 to pak vychazi pouze na jedny volby, kdy jste mohl sledovat cinnost ODS (rok 1994).

0 1
možnosti

Dovedu si docela dobre predstavit,

ze to bude ta strana Tokyjskeho popelare.

Kolikata ze uz?

0 1
možnosti

Tokijsky popelar dostal ve snemovnich volbach v Praze uplne nejmene hlasu ze vsech kraju 5.81%. Prazane jsou na cizince pomerne zvykli. Nevidim tedy duvod, proc by mel vyhrat.

0 0
možnosti
Foto

Mít v programu zrušení duhového průvodu dost dobře asi nejde. Ale můžete mít v programu, že nebudete duhový průvod podporovat.

4 0
možnosti

P36e88t77r 28S79k56á92c55e46l

14. 8. 2018 21:31

Nic není náhoda, jednu hodinu a osm minut před tímto článkem byl uveden článek tento:

Jak spolu souvisí islám a Prague Pride – LGBT komunita?

viz - https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=674892

Pan Hannig ve vší vážnosti lidem v Praze slibuje, že v případě zvolení do čela vedení Prahy nepodpoří takové okázalé atrakce jako současné vedení. Prý je podpořilo. Více zdravého rozumu je nám třeba...R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS