Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

:)

"Sex mám kdykoli, když si vzpomenu." říká v hospodě Ferda Vojtovi.

"Třeba letos. To jsem si ještě nevzpomněl."

Vedro je spíš tlumič vášní - lezu jako hmyz v horkém pudingu a jsem v základním módu - přijímat a vylučovat tekutiny :)

1 0
možnosti
JT

V podhůří bylo teplotně příjemněji, o pár stupňů níž;-)

1 0
možnosti
DV

D80a35v88i82d 59V69l22k

5. 8. 2018 17:24

Doufám , že se podařilo "předsedo";-D;-D;-D

1 0
možnosti
JT

Ano, Davide, norma byla překročena, ale nejdřív jsme museli strávit "Stachanovce", protože s rozchechtanou bránicí by to nešlo;-D

0 0
možnosti
PL

Zajímavé téma hezky napsané.

1 0
možnosti

Honzo, to jsi napsal moc hezky. Soulad především, a pak jde vše samozřejmě:-)

2 0
možnosti
JT

díky Marie:-), bylo báječně a pod horami ne až takové vedro.

1 0
možnosti
MB

Zvolil jste dobré - lidské téma. Muž a žena k sobě patří, jako k Velbloudovi hrby. Pak i to intimno, je přirozeným a krásným pojidlem vztahu. Na věku nezáleží - podobně na stylu, frekvenci - Platí to, že co zúčastněným činí dobře - pak dobré jest. Je v tom i kouzlo pra základu živno obchodu! Klasika pultu a zúčastněné strany. Poptávka - nabídka a následný poroces! Zde nemůže dominantně zvítězit - zájem pouze jedné srany! Jde o ten pocit, dojem. Pořídil jsem, ale ta druhé strana mne zřejmě odřela! Nu, ale bylo to docela milé, příjemné - tak tedy příště přijdu zase! Když měním motorový olej u zahradních sekaček v předepsaném , (mém domácím intervalu) - Říkám si, že Vašich 50 výměn, je docela slušné. Stroj, je dobře zaopečován. Pokud hýřím kutilskou aktivitou , nevím proč, žena se mne dotazuje, jak to mám s ostřím té sekací lišty? ... :-)

1 0
možnosti
JT

Děkuji, a věřím, že s ostřím jste na tom dobře;-)

1 0
možnosti
JL

Pud "zachovani rodu" neni pudem nizkym. Hospodin naridil: Milujte se a mnozte se!

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik