Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

děkuji za komentář a palec, celkem proběhlo vše dle plánu, ale přeci jen se ještě vloudily ještě další zajímavé události, třeba to zpracuju;-)

0 0
možnosti

Je to úsměvná doba, kdy ministryně obrany říká, jak bylo hrdinné, když se našinci postavili A.Hitlerovi u Zborova. Podobně. kdy student Šafránek podlehl naléhání své "Matky Myslíkové" a něžně - opile se zjevuje, v "Podivném hábitu" Sokola, s brašničkou ošetřovatele. To vše, je hořké poznání, o chápání odkazu našich předků. I já samotný, dlouhé roky chodil hrát sálovou kopanou do Sokolovny a tehdy neuvažoval o samotném názvu. Vše dostává jiné obrysy, při pohledu na TGM ! - Sám byl, po celý život Sokolem. V roce 1882 se na Karlově univerzitě setkával se zakladatelem Miroslavem Tyršem a diskutovali společně o sokolském programu. Je hrozné poznání, jaké megaškody napáchal minulý režim - Co víme o Legiích ?, které bily bolševika, (můj dědek účasten legendárním vlaku), podobně se dá mluvit o Jestřábu Foglarovi, který tajil dech mladému čtenáři, svou "Chatou v jezerní kotlině". Pak se dá posadit i pes na pomník skutečných hrdinů a vzpomínat na Poupata v Bráně borců - jako údajný vrchol radostných snah a sepjetí bývalého režimu ... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik