Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Zajímavé názory, informace. R^

0 0
možnosti
JT

Děkuji Pavle, člověk se k něčemu dostane a pak mu to šrotuje v hlavě a nakonec to sesmolí, utřídí na papír, totiž do PC;-)

0 0
možnosti
MB

Považuji se za rozumného, dokonce sebejistého jedince - jenže ! Kolegyně, L. Palková dobře napsala, že generace - "To jejich odcházející považují za ztrátu a to nové přijímají s nedůvěrou". Pak jsem i já nucen uznat, že do r. 1989 - bylo vše jasné. My, Normální - a oni rudí, Západ - Východ, v Zimě zima - v Létě léto, nadávali jsme na byrokracii psacích strojů, furt nějaké formuláře. Najednou se vše pomíchalo a já tu jistotu orientace ztratil ! Počínaje počasím, o papírování nemá smysl mluvit, o komunistech podobně. Vlastní rodiče mýtí oligarchy - až se jejich syn tímto stane - tak jej komunisté zase podporují ! Můj dědek dřel v obchůdku, aby přežil - nynější Hamáček v životě nic mnerobil, zase řídí ministerstva hned dvě ! A kde nic tu nic - Dotace ! Pracující Evropy odevzdávají daně, aby je obdrželi ti, kteří piklí, firmu žádnou ani nezaloží - případně účelovou se štáby administrátorů, kteří se vyznají a žádosti pak vyplní. Křesťanská solidarita mizí - je nahrazována jakousi novou utečeneckou, hlas na webu, který říká že homosexualitu považuje za druh postižení - je masivně napadán . vybízen k omluvě ! K tomu zakládající se Neziskovky - za účelem Zisku. Jsem šťastný a spokojený člověk - nejsem skeptický, ba naopak. Pouze nemám jistotu v tom, zda mé pochybnosti a rozladění z popsaného , mám posuzovat - Již za znaky plížící se senility, nebo naopak, stále za důkaz existence normálního a ještě uvažující člověka ? Já evidentně nejdu s dobou ! ... :-)

1 0
možnosti
JT

Něco se v té společenské mlýnici asi semele, výsledek je ovšem nejistý. Děkuji za komentář;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik