Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Zajímavé počteníčkoR^

1 0
možnosti
JL

Když se podíváte na dějiny civilizací (předtím to tak nebylo), zjistíte, že všude se dostanou k moci ti nejchytřejší, ti, kteří umějí nejlépe manipulovat s lidmi, a celý příběh je o tom, že jedna část societas mohutně bohatne . například musí bydlet v palácích a jíst ze zlatých talířů, u moci se udržuje pomocí armády, případně policie - a druhá spí v chatrčích a musí za panstvo umírat ve válkách. Ten příběh je všude stejný. Aspoň nevím, že by to někde bylo jinak. Pokud vám není jasná lidská mentalita, podívejte se na MS ve fotbale - fanoušci přesně předvádějí o čem je lidstvo - fotbalisti tam jsou za vojáky. Mír nebude. Všichni to děsně prožívají.

1 0
možnosti
JT

Souhlas, všichni to "dělení" a "soupeření" děsně prožívají. Mír byl buď zajištěn silou a hrozbou (takže si nikdo nic nezačal) nebo přišel po vyčerpání z války. Děkuji za komentář

0 0
možnosti
MB

Prožil jsem toho v životě dost. Zajímavá fáze, byla u Magistrátem zřízené, dotované organizace. Kolega vedoucí byl přístupný a tak mu říkám - Jaké máš vize ? Jeho odpověď = Přežít ! Samozřejmě, jsem jej zkritizoval a snažil se o nějakou racionalitu s efektem výsledku. Zjistil jsem - že jsem mouchou v pivní lahvi ! Skončilo to tak, že jsme odešli oba. (Já OSVČ, jiný smysluplný svět). Nastoupili noví, různí synové zasloužilých matek, blízcí i vzdálení členové různých rodin, se známými známých . Dalo mi to velkou školu. Např. pocit osobního zmaru, kdy člověk byl nucen prosazovat opatření, které sám považuje - za bytostně hloupé. Zjištění, že i dobří lidé systém nemění - naopak, jsou proměňováni oni samostní ! Mají společný jmenovatel = Přežít ! ... :-)

5 0
možnosti
JT

Při pouhém přežívání se těšíte na dva vrcholy (orgasmy) pracovního dne: oběd a odchod;-) Při smysluplném prožívání vás na oběd upozorní tělo a plánovaný odchod většinou nestíháte:-)

3 0
možnosti
PK

Celý život jsem prožil v privátním a déle v zahraničním byznysu a bylo by to na romány a tak zůstaňte prosím raději u těch zvířátekR^

3 0
možnosti
JT

Zvířátka jsou stejně nejlepší;-) Děkuji za komentář

0 0
možnosti
Foto

Karma. Hezké počtení o zcela normálním člověku. ;-) R^

5 0
možnosti
JS

Souznění a harmonie. To je skvělé pro tělo i Duši :)

Sice jsem ve státní správě, služebný duch, ale lidem kolem mě, se lépe dýchá a funguje. Mám moderního nezkostnatělého šéfa a hledáme (oba) vždy řešení co nejméně náročné pro všechny zúčastněné. Navíc mi nechává volnou ruku v rozhodování, jak zadaný úkol vyřeším. Najednou se u nás méně tiskne a papíruje a (světě div se), přivykají tomu i ti, kteří museli mít v ruce svou vlastní bumážku :)

Tobě gratuluji, bo cítím pohodu i když se zrovna někdy vidíš i zezadu ;)

4 0
možnosti
JT

Díky, vždy je to o tom, jaký si to uděláš, takový to máš. A tam, kde jde o styk s veřejností je možné být i na úřadě lidský. Na menších úřadech je to skoro samozřejmost. Na ministerstvu řeší jiné věci;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik