Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já myslel, že je chvíli klid od voleb nebo už se na nás zase blíží nějaká pohroma?

0 0
možnosti

doufám, že se tím jen vyhrožuje (v případě Poslanecké sněmovny), ale volby v říjnu do komunálu a části Senátu jsou realitou (někdy v říjnu)

0 0
možnosti

Podle mne táhnou osobnosti ale znalé politiky, ekonomie, práva. Ne herci a podobní, i když to zkouší zejména v Senátu. Je mi divné, že ANO tam mimo "diktátora" žádné velké borce nemá a stále vede peleton. Lidé kolem mne vcelku cenili Pilného - ale ten na top úrovni skončil.

0 0
možnosti

Teď moc nepíšu, neboť mám novou hračku - vertikulátor. (Vyvážím dnes již asi 25 kolečko, nevím kam to dávat). Se strojem rozmlouvám - zda to vyřeší za mne, či pojede doleva - doprava. On jede dobře, ale pouze tam - kam jej směřuji já samotný. Zhruba tak vidím postavení voliče v kontextu, dnešních zpráv. - Doba je dobrá - nová nomenklatura se zakládá. Miluj M. Zemana a A. Babiše = kariéra u státu, či ve straně tě nemine ! Hle, jak soudružka Malá povyrostla už je velká ! Hüner za průmysl dále nedošel. Úkol zněl jasně - Muž s koženou brašnou, českých zájmů, nesmí projít ! Tak se tedy vracím znovu ke svému stroji - Jako volič, táhnu jej - já sám a pohled na budoucí hezký trávník se rýsuje. Kéž by se dalo takto hovořit o společensko - politickém dění. Pravda, taky vertikulují docela pilně ! ... :-)

1 0
možnosti

Což o to hrátky by jim šly a někdy jsou i k smíchu. Chtělo by to jediné NEŠKODIT! Vertikulují asi pilně, jenže horizontálně;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik