Diskuse

Svět v pohybu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Není pohyb jako pohyb R^

1 0
možnosti
JS

:) můžeš se hýbat aniž by's pohnul byť jen řasou - vnitřní pohyb je dobrý motor.

Krásné dny vinšuju, Jeníčku.

1 0
možnosti
JT

Jo, celkem to tam vře, někdy i řve (ale už daleko míň), motor je tichý, spotřeba nízká, pohonné hmoty zdarma;-D Díky za čtení

1 0
možnosti
MB

To jste trefil dobré téma - kam na to chodíte ? Obecně se dá říci, že co se hýbe, je životaschopné a naopak = už se to dohýbalo. zároveň jeden - ze vklíněných lidských rozporů. Čím je člověk starší, žádá klid a nehybnost. Tedy setrvání toho zavedeného a neochotu se učit, měnit. Příkladů hora, od neochoty změny zaměstnání po bádání, jak se obsluhuje nová elektronika. Pak stav strnulosti a zřejmě odsud zdroj věřit - někomu - nečemu. Těch pohybů je strašně moc, většinově chápeme jako posuv z bodu a) - b). On je fyzický, chemický, molekulový, tepelný ap. Pak vrcholem společenského pohybu - Jsou revoluce ! Nemusí být jenom ty společenské, jde o revoluci i svou vlastní ! To je ta invence, chuť, odvaha cosi změnit a tak s sebou pohnout ! Není bez zajímavosti, že ta revoluce ani nemusí přinášet cílovou změnu - mnohde stačí ten prostý pohyb. To zdání, že se něco děje - ten obal okolo. Dobrá pomůcka, stačí někoho poslouchat - v jakém čase on vlastně mluví ! Mnohde v minulém, (klasika dobře již bylo), nostalgie. Na dotaz, proč se tedy nehýbe a něco nekoná - už je v čase přítomném = ano je to tak. Sedím strnule, čekám - na dobu lepší, tam v budopucnu již plány mám. Budu aktivní a pohnu s sebou . Tak jo, co se nehýbe - nežije, i to živé odumřelo ... Ano, pohyb je základ, začíná v naší hlavě - ta pak rozbýbe i to tělo . :-)

1 0
možnosti
JT

To si zaslouží R^, vážně moc rád čtu Vaše moudré komentáře a jsem rád, že jsem snad jejich inspirátorem;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik