Diskuse

Kde zaparkuju?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A nebylo by to lepší bez aut. Člověk je na Zemi tisíce let a jenom posledních "pár let" potřebuje auto. Do té doby mu stačili nohy (nebo kůň).

1 1
možnosti

A bez elektriny, elektroniky, bez motorizovaneho zemedelstvi, atd.

Takze vypnete pocitac, hodte ho z okna, prodejte auto, a koukejte vypadnout na pole makat, a az se vecer vratite, nezapomente vykydat hnuj a nakrmit zvirata.

1 0
možnosti
Foto

V Praze je to trochu složitější. Magistrát není schopen zajistit ani dostatečně kapacitní parkoviště na kraji Prahy u MHD ani dostatečně kapacitní parkoviště v centru, kde navíc prodá více rezidentských karet než je ve skutečnosti míst. Lenost s tím nemá nic společného, protože jak řekl Kraus, je poněkud nepraktické parkovat dál než odkud jsem přijel a opravdu nejde o 200 nebo 300 metrů. Místa by v Praze byla, ale pořád se zužují průjezdné pruhy a rozšiřují chodníky, parkovací místa naopak ubývají. V úzkém centru jich nikdy nebude dost, ale i to málo město omezuje. Kudy pojedou sanitky nebo hasiči je také moc netrápí, kdyby je to trápilo, nezužovali by průjezd, kdy sanitka nemůže projet, protože kolona aut nemá kam uhnout nebo se ta kolona vleče za autem popelářů. Sanitky nemohou projet ani po kolejích jako tomu bylo dříve, protože koleje nejsou v asfaltu, ale jsou zasypané šutry.

Omezování aut a průjezdu ve městech může vést i k tomu, že se město vylidní, protože pro nemalou skupinu lidí je auto nutností. Aby pak nemuseli najímat lidi, kteří za peníze budou předvádět bydlení v centru jako se to stalo v Krumlově.

1 0
možnosti

Děkuji za věcný popis, je fakt, že v Praze se tak důkladně v této otázce neorientuji, ale bral jsem to trochu obecně a z pohledu situace, kde bydlím a kde také aut přibylo a před 30-ti lety to rozhodně nebylo (a ani nemohlo být) dimenzováno na dnešní situaci.

0 0
možnosti
Foto

Aneb když člověk vyrazí do města autem, nastává problém "Kam s ním?";-) Budeme prý mít zóny u práce, to bude...:-P

1 0
možnosti

Zdá se, že se modré zóny šíří jako mor. Možná, že Vám ubyde zákazníků, budou zdravější, když si budou pro léky chodit pěšky ... a ti, kteří to odmítnou, mohou dopadnout jak dinosauři

0 0
možnosti

Tam, kde ziji s tim absolutne problemy nemam. Do vnitrniho mesta jezdim tak jako tak bud na kole nebo s MHD kde, mistni planovaci uz v padesatych letech planovali a nechali postavit podzemni i nadzemni garaze.

A kdyz nahodou jedu do mesta meho rodneho, necham auto stat u sestry a metrem, tramvaji nebo autobusem na ten vaclavak dojedu.

0 0
možnosti

Pokud nechcete trčet v kolonách, je to nejlepší řešení.

0 0
možnosti

V minulosti nebyl žádný vizionář, který by počítal s tím, že v rodině jsou třeba i 4 auta, 2 jsou už úplně standardně, takže podle toho se i koncem 20. Století vyprojektovali a vystavěly kapacitně nedostatečné komunikace na sídlištích. Myslím si, že chybí vůle postavit na příjezdových cestách záchytná parkoviště a návaznost kvalitní veřejné dopravy. Toliko pro větší a velká města...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS