Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

NJ potrefena husa teda Prazak :D;-O;-D

0 0
možnosti

Zpovykaný může mít značnš negativní význam a v tomto smyslu ho použila primátorka.

Ani začátek tohoto blogu zrovna nevyznívá neutrálně

1 0
možnosti
Foto

že by paní primátorka zaútočila na místního blogera Jana?8-o

vždyť to je dobrák od kosti:-)

díky turistům a "náplavě" z celé České republiky i Slovenska, se v Praze už nedá žít, takže rodilí Pražáci prchají na venkov, tak fakt netuším co tím myslela;-D;-)

0 0
možnosti

Paní primátorce do hlavy nevidím, s turisty a náplavou je to jasné, ale za útok na mě to nepovažuji, faktem je, že mne to slovní spojení inspirovalo a využil jsem ho;-)

0 0
možnosti

Když si občas ráno v rádiu poslechnu Zelenou vlnu a slyším o zácpách, kilometrových stojících kolonách směrem na Prahu, tak si říkám, už se to zase na nás hrne.

Holt jsme zpovykovaní.

2 0
možnosti

zácpy, parkování, práce na silnici, objížďky a uzavírky, že by daň za zpovykanost? Samozřejmě všude se jí chléb o dvou kůrkách, výhody jsou kompenzovány nevýhodami jinde.Díky za komentář;-)

1 0
možnosti

Čeština nemá chybu ! Zpovykaný = Rozmazlený . Poblíže, pak stojí Zhůvěřilý = Negativně excentrický. Takže Krnda, jako Slovena, to kupodivu vyjádřila dobře. Pražáci, takoví jsou. (To skutečně není nic proti nim) - Oni jsou součástí prostředí, které sami tvoří - a ono naopak, působí na ně samotné ! To platí pro všechny větší města - Praha ovšem , jako epicentrum všeho, pak v ČR vede. Kdybych to názorně předvedl - Vztahy osob na vesnici - a ve velkoměstě. Netřeba chodit daleko - Vztahy v panelovém domě, anonymita - byt se soukromím, začíná až zavřenými dveřmi zevnitř ... Tam je teprve doma ... Sláva našim chalupám - mimo Prahu ! ... :-)

3 0
možnosti

Něco se dá Praze závidět, něco jiného bych absolvovat denně nechtěl.;-)

1 0
možnosti

Kromě toho je většina Pražáků z Moravy.

7 0
možnosti
Foto

takže zpovykaní Moraváci?;-D

je fakt když se nedávno mluvilo o úpravě hymny hned povykovali, že tam o Moravě není ani zmínka a mělo by se to předělat-a teď zas ten povyk kolem divadla v Brně kde Ježíš znásilní muslimku8-o no stát se to v Praze to by bylo;-D

1 0
možnosti

Tož nemají nás v oblibě nikde, dnes jsem šel se ženou a pejsanem dělat do lesa dřevo,co mi obec určila a místní pejskař míjející nás s podivem konstatoval: ,,Pražáci a dělají dřevo, to jsem ještě neviděl". No už se cítím jako občan prdelovic a tak se mi to dotklo, ale je to bodrý chlap,tak jsem mu to odpustil;-D

3 0
možnosti

Prostě jste mu nezapadl do obrazu "zpovykaného Pražáka" a tím jste mu narušil jeho zažitý předsudek. A to jste si dovolil moc;-D Bodří jsou dobří a od-pustit je kupodivu prospěšné víc pro odpouštějícího. Děkuji za komentář.

1 0
možnosti

No, pravda, Honzo, dovolil sis dost!8-o;-€;-D

Ale nakonec tohle přízvisko není z nejhorších...

1 0
možnosti

Když provokace, tak od srdce Marie! Mám rád Pražáky a Pražandy zvláště s nadhledem a smyslem pro humor (a potěšilo mne, že takoví v diskusi převažují)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS