Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To máš pravdu, těším se na fota;-)R^

1 0
možnosti

Nějaké fotky budou příště - snad i k chlubení;-)

1 0
možnosti

Zdravím, podrobněji jsem se vyjádřil na stránce p. L. Chotta. (Vypůjčil jsem si vlastní větu) - "Další poznatek, přestože místa známá - pak ovšem v neustálé proměně" ! To je vlastně i odpověď na časté dotazy ne-chalupářů, Co tam člověk má, nového ještě objevovat ? Letos, jsem s uspokojením, zaznamenal i rozšířený výskyt ještěrek ! Kutám u plotu a cosi tam leží s ocasem. Sebral jsem do ruky a položil na beton. Dle předpokladu - po vyhřátí její pohyb. Jdu na skalku, hle další, malá ! Zřejmě nějaké rozmístění matky a potomstva v prostoru ! Nejsem žádný znalec, nicméně poznání, že kde se daří těmto tvorům - daří se i člověku. Konec konců ,mne možná i považují za "Předsedu zahrady", protože se tam taky stále plížím ! Mj., doslova - po čtyřech - (můj vynález, aby se mi netočila hlava a nebolela záda) - dcery mi pořídily i ty dlaždické nákoleníky) ! ... :-)

Vedou denní způsob života, kdy jsou nejaktivnější ráno a v podvečer. Žijí na slunných místech, mezích, okrajích lesů i ve vhodných zahradách.

Více zde: http://www.zivotnazahrade.cz/jesterky/

Vedou denní způsob života, kdy jsou nejaktivnější ráno a v podvečer. Žijí na slunných místech, mezích, okrajích lesů i ve vhodných zahradách.

Více zde: http://www.zivotnazahrade.cz/jesterky/

Vedou denní způsob života, kdy jsou nejaktivnější ráno a v podvečer. Žijí na slunných místech, mezích, okrajích lesů i ve vhodných zahradách.

Více zde: http://www.zivotnazahrade.cz/jesterky/

1 0
možnosti

Omlouvám se, stať o ještěrech se mi zde nějak vkopírovala - bádal jsem, co tu vlastně bydlí ! ... :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS