Diskuse

Sasankový háj

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím a rovněž podávám hlášení . Obě sekačky s vyměněným olejem a nabroušenými noži, již opakovaně vyjely. Včera, ve své dobromilosti jsem ojel i sousedku - manžel ID, moc mu to nechodí. Za odměnu ,jsme si s vzájemně pokouřili ! Akt proveden - bylo mi nabídnuto odměnově ,v jeho chalupě. Jsem mazaný, začal jsem u jejich, sousedícího plotu a pak zkoumal u jeho ženy zákoutí - zahrady. Pak vzájemné vztahy dobré ! Dopíšu a jdu čistit buržoazní bazén. Chlor již objednán. Zde samý kapitalist, zbohatlík, vodní těleso vlastní kde - kdo, i důchodci ! Těžíme z chvályhodné zaostalosti dědiny - Čistička a kanalizace zde není. Pak, voda je za 50% nákladu, pouze vodné ! Starosta, který by modernizoval - Končí ! 38 m3 ... :-)

3 0
možnosti
Foto

I u nás "nasněžilo";-)sasanky mám ráda.R^

2 0
možnosti
Foto

u nás je tolik sasanek že to vypadá, jako když sněžilo-úplně bíloR^:-)

1 0
možnosti

VR^hlásím, v bažinách sasanky, řeřišnice, vodní kosatce (zatím bez květu) mladé kopřivy, něco pampelišek, výhonky malin lesních, taktéž ostružiny!

1 0
možnosti

Tak to vám vážně přejeme:-)V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS