Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ze života jsem pochopil, že být pesimistou cestou není. Ta vede , pouze k prasknutí vlastního žaludečního vředu a absolutně nic neřeší ! Pesimismus má i společenské znaky sdružování ! Modely, "Schůzí osob", jejichž životním programem - Je nemít žádný program ! Žijí, čas běží a oni musí trpět ! Lépe se to snáší, když se sejdou, jsou nespokojeni a hovoří o tom. Utvrdí se - ve své neomylnosti, protože podobně se vyjadřoval Franta, Jirka i Jiřka přitakala ! Sranda je, že podobní lidé, nemohou být optimisty, nebo dokonce být úspěšnými , neřku - li šťastnými ! Oni, by tím zcela ztratili smysl svého bytí ! ... Optimisty nebrat, jsou podezřelí ... :-)

1 1
možnosti

R^ Ano, optimisté jsou přímo "sprostí podezřelí";-D

1 0
možnosti

R^Není optimista jako optimista.

1 0
možnosti

Zjevně nechápete pojmy optimista/pesimista. To nemá s úhlem pohledu co dělat. Ti dva co jste zmínil na začátku článku byli optimisty oba. ;-)

0 0
možnosti

Jen jeden z nich byl asi "naivní nebo hloupý nebo neinformovaný optimista".

0 0
možnosti

"... nebát se ... A nebojovat ..."

K tomu chybí už jenom "semknout se".

0 0
možnosti

Když byrokracii ovládají blbové a to už říkal Werich, že s blbostí se nedá vyhrát...

0 0
možnosti

Tak to Vás musím pochválit, bo optimismus je schopnost být dobré mysli i za okolností, o nichž víme, že jsou zoufalé ....

1 0
možnosti

jde o to tomu zoufalství nepropadnou, bo život je jen hra a to se pak špatně hraje;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik