Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jene, hezky jsi to sepsal a vybavili se mi vzpomínky

1 0
možnosti
Foto

já pamatuju víc Malého Bobeše:-)

tak hlavně že ta vaše cesta dobře dopadla-kdybych to byla bývala věděla tak bych se taky stavil-ale nikdo mi nedal vědět:-/

0 0
možnosti
JT

Kromě Bobeše a Honzíka, byly i jiné vzory Timur, Čuk a Gek, ale to mi už nesedělo (a nevzpomínám si, zda jsem to četl nebo ne) a Pavku Korčagina jsem úplně odmítl.

0 0
možnosti
Foto

Honzíkovu cestu milovala ještě moje ségra (1986).;-) Právě kvůli tomuhle jsem se vrátila do Prahy. Hlídat poslední busy atd. mě nebavilo a taky mě ubíjelo denní dojíždění.

1 0
možnosti
JT

To chápu Kláro, mě taky ubíjelo denní dojíždění, ale mám to v obráceném gardu. Ikdyž musím hlídat poslední busy, do Prahy jsem se zase začal jako návštěvník těšit, jako pracovník jsem pospíchal domů:-)

1 0
možnosti
JS

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS